LG 24" vai BENQ 24"?
|
|
Unskih
Newbie
|
5. lokakuuta 2008 @ 22:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
7 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2008 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän lähes samanlaiset näytöt oo kyseessä. Ite ottaisin kyl ton halvemman vaihtoehdon eli LG:n. Hyvät liitännät ja teknisiltä tiedoiltaan ei paljoa eroa.
|
eduj
Suspended due to non-functional email address
|
8. lokakuuta 2008 @ 01:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä LG W2452T-PF, tyytyväinen olen ollut, eli vähän eri malli. Mutta silti ääni LG:lle
Asus P5Q-PRO / Intel C2D E8500 / A-Data DDR2 800+ 4GT / Sapphire Radeon HD4850 / LG 24Wide / LiteON Blu-Ray Drive/ Western Digital 320GT / Corsair 550W / Nexus Breeze Silent / WinXP PRO
|
mymyller
Suspended due to non-functional email address
|
8. lokakuuta 2008 @ 09:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Oma ehdotukseni SAMSUNG TFT-näyttö 24" SyncMaster 245B Plus
http://www.pixmania.com/fi/fi/1159909/ar...syncmaster.html
Postikuluineen ~350?
Itsellä tuommoinen näyttö ollut nyt muutamia kuukausia ja todella tyytyväinen olen ollut. Kyllä LG:n, Asuksen ja Benq:n jälkeen ainakin tuntuu priimanäytöltä. Todella terävä kuva, eikä ole juurikaan valovuotoa. Miellyttävä myös leffakäytössä vaikkei tulekkaan paljoa tuosta näytöltä niitä katseltua.
Myös laitteen käsittely on mukavaa kun on kunnon jämäkkä rakenne eikä mikään muovisen tuntuinen rimpula. Säädöt on erinomaiset ja extrana löytyy vielä pivot- toiminto. Ja tuo hinta on Pixmaniassa naurettavan halpa.. Itse kun maksoin reilut 400..
Ainoa mistä voisi moittia, on vilkkumaan jäävä standby- valo, joka on ainakin sinisenä mielestäni hieman ärsyttävä. Tai ei nyt mitenkään erikoisen ärsyttävä, mutta kuitenkin siihen tulee kiinnitettyä huomiota sen verran, että se pitää sammuttaa.. Muuten täysi 10.
Edit: Sulla olikin näköjään vaatimuksena alla 5ms paneeli.. Noh, uskon sitli, että Samsung toimii vähintään yhtä nopeasti myös peleissä.. :P Tosin tuossa lg:ssä ja beng:ssa tuo ilmoitettu vaste on gtg eli grey-to-grey eli niidenkin todellinen vasteaika on jotain 5-8ms luokkaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2008 @ 10:00
|
Unskih
Newbie
|
8. lokakuuta 2008 @ 15:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymyller: Oma ehdotukseni SAMSUNG TFT-näyttö 24" SyncMaster 245B Plus
http://www.pixmania.com/fi/fi/1159909/ar...syncmaster.html
Postikuluineen ~350?
Itsellä tuommoinen näyttö ollut nyt muutamia kuukausia ja todella tyytyväinen olen ollut. Kyllä LG:n, Asuksen ja Benq:n jälkeen ainakin tuntuu priimanäytöltä. Todella terävä kuva, eikä ole juurikaan valovuotoa. Miellyttävä myös leffakäytössä vaikkei tulekkaan paljoa tuosta näytöltä niitä katseltua.
Myös laitteen käsittely on mukavaa kun on kunnon jämäkkä rakenne eikä mikään muovisen tuntuinen rimpula. Säädöt on erinomaiset ja extrana löytyy vielä pivot- toiminto. Ja tuo hinta on Pixmaniassa naurettavan halpa.. Itse kun maksoin reilut 400..
Ainoa mistä voisi moittia, on vilkkumaan jäävä standby- valo, joka on ainakin sinisenä mielestäni hieman ärsyttävä. Tai ei nyt mitenkään erikoisen ärsyttävä, mutta kuitenkin siihen tulee kiinnitettyä huomiota sen verran, että se pitää sammuttaa.. Muuten täysi 10.
Edit: Sulla olikin näköjään vaatimuksena alla 5ms paneeli.. Noh, uskon sitli, että Samsung toimii vähintään yhtä nopeasti myös peleissä.. :P Tosin tuossa lg:ssä ja beng:ssa tuo ilmoitettu vaste on gtg eli grey-to-grey eli niidenkin todellinen vasteaika on jotain 5-8ms luokkaa.
Kiittää ja kumartaa.
|
Member
7 tuotearviota
|
10. lokakuuta 2008 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä ihmeessä pimaniasta tilaa, pahimmassa tapauksessa et saa koskaan tuotettasi, hyvässä tapauksessa sen saat mutta kun näyttö menee joskus takuuseen niin silloin sitä et takaisin saa..
|
Mainos
|
|
|
Unskih
Newbie
|
11. lokakuuta 2008 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti QcK: Älä ihmeessä pimaniasta tilaa, pahimmassa tapauksessa et saa koskaan tuotettasi, hyvässä tapauksessa sen saat mutta kun näyttö menee joskus takuuseen niin silloin sitä et takaisin saa..
Joo katos vaan,luin vähän arvosteluja ja sain sen kuvan että Pixmania on huoletonta ja helppoa asiointia, masokisteille. :D Kiitos vinkistä.
Kattelin verkkokauppasta, mut siellä ei ollut yhtä koteloa minkä tilaisin, eikä samaa näyttöökään. Jimm's PC Storesta löytyi kotelo, mut Samsunging 254B ei ollut. Vastaavasti mun hintoihin sopiva 24" Wide TFT löytyi. Oisko ostamisen arvonen? Vai jos joku tietää Jimm's:ltä paremman 300-400 euron näytön mikä olis 24"?
|