User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 17:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > sonera extra asetukset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sonera Extra asetukset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2008 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei jostakin syystä toimi toi Bridged tila,
modeemina on ZyXEL P-660HW-D1
Olen laittanut seuraavat asetukset kuten soneran sivuilla lukee:

Mode: Bridge
Encapsulation: RFC 1483
Multiplexing: LLC
VPI: 0
VCI: 33

Mutta kuitenkaan ei netti toimi, saan netin toimimaan kun modeemi määrittää itse asetukset jotka ovat:

Mode: Routing
Encapsulation: ENET ENCAP
Multiplexing: LLC
VPI: 0
VCI: 33

Tämä ei myöskään toimi ellei ole NAT käytössä ja en haluaisi NAT:n olevan päällä koska tuntuu että port forwardinkaan ei toimi niinkuin pitäisi, port forwardien säätämiseen olen käyttänyt apunani http://portforward.com/ sivustoa joilla sain kyllä toimimaan vanhassa kämpässä firman saunalahden yhteydellä.

Onko jollakin muulla ollut ongelmia saada yhteys toimaan bridge tilassa ja onko ratkaisua löytynyt?

Vai löytyykö jotakin muuta tapaa saada toimimaan ilman että NAT olisi päällä?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > sonera extra asetukset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy