User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 15:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ongelmia n73 teemoissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia N73 teemoissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ade69
Newbie
_
7. lokakuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä latasin koneelleni ilmaisia teemoja, mutta en saa niitä millään puhelimeeni...
Member

20 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2008 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ongelmaa oikein paljoa selvitä kun ilmoitat vain "en saa niitä millään puhelimeeni... "

Miten niin et saa? Tuleeko ilmoitus jossa kerrotaan, että siirto ei onnistunut tms.?

Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
ade69
Newbie
_
8. lokakuuta 2008 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meinasin, että kun olen kytkenyt puhelimen koneeseen ja siirtänyt tiedoston puhelimeen, niin sitä ei löydy mistääm -> mutta kaverini neuvoi niksin ja nyut pulma on ratkennut
Member

20 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä peli. Kannattaisi kuitenkin kertoa täällä miten olet ratkaissut ongelman, koska jos jollain tulee sama ongelma eteen, niin hän löytää vastauksen täältä

Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
NokiaN73
Newbie
_
12. lokakuuta 2008 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse mielelläni lukisi miten ongelma on ratkaistu.
ja mistä saa ladattua teemoja turvallisesti?
kännynä N73 me
aapeli95
Member

2 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ladannut täältä.
Mainos
_
__

_
ade69
Newbie
_
14. lokakuuta 2008 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitoin muistikortin koneeseen ja sitä kauttaa siirsin ne
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ongelmia n73 teemoissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy