User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 15:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > miten kameran äänet pois? (s60)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten kameran äänet pois? (S60)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

15 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips!
Eli mitenkäs näistä s60 puhelimista saisi otettua kamerasta äänet pois?
Tässä N96:dessakin saa kyllä valittua jopa neljästä eri äänestä, mutta ei saa otettua kokonaan pois! Vanhalla N72:della ei saanut edes valita :D
Tiedän kyllä että "äänetön" -profiilia käytettäessä kamerasta ei kuulu ääntä, mutta kuka nyt tahtoo aina puhelintaan äänettömänä pitää?

Muistan kyllä, että vanhasta 6280 luurista sai otettua nämä äänet pois... Se sattui vaan olemaan s40.

Onko siis mitään keinoa saada kamerasta ääniä kokonaan pois S60 3rd editionissa?

edit. typoja

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2008 @ 20:57

asator
Junior Member

3 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ajatellut samaa. Olen kyllä yleensä sitten laittanut sen puhelimen äänettömälle, mutta oishan se kätevämpi jos sen vois sieltä laittaa et ei kuulu sitä ääntä. Viisampi auttakoon.
Senior Member

6 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä taas on ollut N80 jo kaks vuotta. Siinä ei edes uutena kuulunut kameran äänet, vaikka ääni (tais olla camera 2) on käytössä
IDMUS
Junior Member

3 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nokia n73 music edition ja sain kameran äänet pois kun menin asetuksiin ja otin varoitus äänet pois. Joten koitappa tuota toivottavasti on apua

15 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IDMUS:
Mulla on nokia n73 music edition ja sain kameran äänet pois kun menin asetuksiin ja otin varoitus äänet pois. Joten koitappa tuota toivottavasti on apua

Kiitoksia tästä oli apua!

Osaako joku muuten selittää että miksi tässä N96:den ylänurkassa vilkkuu tuo viestilogo 24/7 vaikka uusia viestejä ei ole?

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Mainos
_
__

_
Rokkk
Newbie

2 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2008 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on n95 ja ittekki pidän profiilia vaan hiljasella. Jostain kyllä taisin lukea, että jos jollain kikkailulla saa poistettua ne äänitiedostot joihin ne 4 valittavaa tiedostoa viittaa niin ne äänet ei toistuisi....itse en kuitenkaan jaksanut alkaa kikkailemaan sen kanssa.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > miten kameran äänet pois? (s60)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy