User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 06:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > ylen tekstitys toimii mediacenterissä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ylen tekstitys toimii Mediacenterissä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
8. lokakuuta 2008 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin siihen mediacenter Tvpack 2008 päivityksen,sen jälkeen alkoi toimimaan ylen tekstitys,tekstitelevisio,kanavanvaihto nopeutui.hyvä päivitys.Kun on asentanut tämän päivityksen,niin joutuu määrittämään media centerin uudestaan eli hakemaan kanavat.kaikki pysyy muuten ennallaan.latasin päivityksen täältä:
http://www.4shared.com/file/58970555/b40...l?cau2=403tNull
Senior Member

20 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2008 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa-a. Itse olen ladannut tuon päivityksen 3kk sitten. Vaikka tekstitys toimii (+++) niin ohjelmasta tulee paljon epävakaampi. Välillä täytyy MC sulkea ja laittaa uudelleen käyntiin että toimii. Nimittäin kun vaihtaa kanavanipusta toiseen, kaatuu ohjelma.
andyri
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. lokakuuta 2008 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten tuon päivityksen saa asennettua kun kone ei tuota tiedostoa tunnista?
Senior Member

20 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti andyri:
miten tuon päivityksen saa asennettua kun kone ei tuota tiedostoa tunnista?
Toivottavasti sulla on vista. Tämä toimii vain vistalla. Sinulla pitää olla myös vistan SP1-päivitys.
andyri
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. lokakuuta 2008 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aa no itellä onkin tuo xp edition, mutta kiitos silti.
Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2009 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tässä semmonen ongelma, että Ylen tekstitykset näkyy ainoastaan uutisten aikana. Oon lataillu noita update-paketteja ja kokeillu uudempaa ja vanhempaa, mut mikään niistä ei koske mun käyttöjärjestelmää, joka on siis Vista 64-bit.

Ihmetyttää todella kun siis Ylen tekstit näkyy, mutta ei näy.

Oiskos kellään tähän minkäänlaista ratkaisua?

Edit: ja tulipa mieleeni, että uutisissakin näkyy tekstit vain koska ne on todennäkösesti poltettu kuvaan niissä "ei live ulkomaan uutisissa".

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2009 @ 02:04

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > ylen tekstitys toimii mediacenterissä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy