User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > 22'' näyttö pelaamiseen/leffojen katseluun
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
22'' näyttö pelaamiseen/leffojen katseluun
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heksar
Newbie

4 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2008 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, hakusessa olisi hyvä 22'' näyttö pääasiassa pelaamisenn mutta myös satunnaiseen leffojen katseluun. Hinta mielellään 200-300?

Itse olen katsellut tälläistä:
http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&ci...JFV%2FEDC&whid=

Onko hyvä/huono?

Näytönohaimeksi on tulossa HD4870 joka on varustettu 512mt muistilla, olisiko minun kannattanut ottaa 1gb varustettu vai onko tuosta lisämuistista hyötyä vasta tyyliin 24''+ näytöillä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:43

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2008 @ 23:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo itekkii oon just hankkimassa uutta konetta ja lueskelin tässä että ei tosiaan kannata ottaa 1 GB versiota ainaskaa alle 24" näytölle
Junior Member

8 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2008 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.digitalversus.com/duels.php?t...0&p2=3448&ph=12
Tossa yks vaihtoehto, jota tyrkyttänyt monelle, eli toi T220. 30e lisää hintaa jos otat tietoasemalta.
Heksar
Newbie

4 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2008 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, itsekin olen katsellut tuota ja vaikkuttaisi ihan hyvältä. Eikä hintakaan mikään hirveä ole. Kaippa mä tuon T220 sit ostan. ^^
Mainos
_
__

_
Newbie

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2008 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin eilen tälläsen: SAMSUNG 22" WIDE 2253BW BLACK 2MS/8000:1 Tosin saan sen vasta n. viikon päästä, koska ostin sen koneen yhteydessä ja koneen kokoamisessa menee n. viikko.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > 22'' näyttö pelaamiseen/leffojen katseluun

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy