Ostin uuden koneen tossa vähänaikaa sitten, en itse jaksanut koota niin tuli ostettua ihan okei paketti, ainut ongelma on siis aivan surkea integroitu näyttis. Katselin Warhammer Online pelin tehovaatimuksia ja en kovin paljoa näyttisvaatimuksista edes ymmärtänyt, joten kävin ostamassa pelin. Ihan hyvin toimii kaikki alkupaikat sunmuut mutta pelin oleellisimmat pelattavuudet kuten porukassa mäiskintä ei minun näyttiksellä sitte onnistu ollenkaan.
Vielä tarkat tiedot Windows Vista Home Premium
2 Gt (RAM)
320 Gt (Luultavasti kiintolevytilaa)
Kirjoittava LightScribeDVD -asema (SATA DVD RAM), kaksikerrospolton tuki
NVIDIA® GeForce? 6150 SE GPU
169 x 426 x 377 mm
9,53 kg
RAM-Muisti ja levytila minulle riittää, mutta näytönohjain ei työskentele käsi kädessä uuden pelini (Warhammer Online) kanssa, joten olen päättänyt ostaa uuden näyttiksen mahd. halvalla ja tarvitsen siihen teidän apua, eli mitä näyttistä te suosittelette? hintahaarukka nyt ei ole kovin nirso, semmoinen 50-150? väliltä ois loistava sijoitus. Kiitos jo etukäteen.
Vielä tähän että en halua päästä mihinkään älyttömiin pelisuorituskykyihin, kunhan pääsee edes mahd. low grafiikoilla mäiskimään ilman että fps tippuu 2-5 tasolle. Kiitos!
Tuossa nyt ei ollut emolevystä ja prosessorista mitään tietoa mutta todennäköisesti pci-e näytönohjain siihen käy. Jos 150 euroa on varaa sijoittaa niin siinä tapauksessa radeon 4850. Mutta jos vielä prosessorin ja virtalähteen kertoisit?