User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.1.2026 / 01:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain apua noviisille! (war)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain apua noviisille! (WAR)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Orlazh
Suspended due to non-functional email address
_
10. lokakuuta 2008 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro,

Ostin uuden koneen tossa vähänaikaa sitten, en itse jaksanut koota niin tuli ostettua ihan okei paketti, ainut ongelma on siis aivan surkea integroitu näyttis. Katselin Warhammer Online pelin tehovaatimuksia ja en kovin paljoa näyttisvaatimuksista edes ymmärtänyt, joten kävin ostamassa pelin. Ihan hyvin toimii kaikki alkupaikat sunmuut mutta pelin oleellisimmat pelattavuudet kuten porukassa mäiskintä ei minun näyttiksellä sitte onnistu ollenkaan.

Vielä tarkat tiedot
Windows Vista Home Premium
2 Gt (RAM)
320 Gt (Luultavasti kiintolevytilaa)
Kirjoittava LightScribe DVD -asema (SATA DVD RAM), kaksikerrospolton tuki
NVIDIA® GeForce? 6150 SE GPU
169 x 426 x 377 mm
9,53 kg

RAM-Muisti ja levytila minulle riittää, mutta näytönohjain ei työskentele käsi kädessä uuden pelini (Warhammer Online) kanssa, joten olen päättänyt ostaa uuden näyttiksen mahd. halvalla ja tarvitsen siihen teidän apua, eli mitä näyttistä te suosittelette? hintahaarukka nyt ei ole kovin nirso, semmoinen 50-150? väliltä ois loistava sijoitus. Kiitos jo etukäteen.

Vielä tähän että en halua päästä mihinkään älyttömiin pelisuorituskykyihin, kunhan pääsee edes mahd. low grafiikoilla mäiskimään ilman että fps tippuu 2-5 tasolle. Kiitos!

Odotellen vastauksia, Orlazh.

jiimoí

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2008 @ 16:19

Mkt
Member
_
10. lokakuuta 2008 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa nyt ei ollut emolevystä ja prosessorista mitään tietoa mutta todennäköisesti pci-e näytönohjain siihen käy. Jos 150 euroa on varaa sijoittaa niin siinä tapauksessa radeon 4850. Mutta jos vielä prosessorin ja virtalähteen kertoisit?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain apua noviisille! (war)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy