Eli tarvitsen uuden koneen ja aion ottaa siihen Vistan (dx10 takia), mutta eikö 32bittinen tukenut alle 4GB muistia ja 64bittinen 128GB tai jotain tällaista? Jos tuo menee oikein niin itselleni tulisi se 64bittinin, mutta silloin on pakko ottaa premium? Ja vielä lopuksi, mistä kannattaisi Windows hankkia kun en löytänyt computexin sivuilta ollenkaan.
Itse en kyllä noin hämärästä kaupasta mitään ostaisi.. palautusehdotkin ovat jotain aivan omaa luokkaansa..
Mutta siis, basicin voi tieten ottaa, mutta siitä puuttuu sen verran ominaisuuksia että kannattaa ottaa mielummin home premium. Itse ainakin tilasin koneen osia ( en siis koko konetta) ja OEM Vistan ja onnistui hyvin, normistihan nuo on tarkoitettu myytäväksi koneen kanssa, kuten mainitsitkin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Itse en kyllä noin hämärästä kaupasta mitään ostaisi.. palautusehdotkin ovat jotain aivan omaa luokkaansa..
Mutta siis, basicin voi tieten ottaa, mutta siitä puuttuu sen verran ominaisuuksia että kannattaa ottaa mielummin home premium. Itse ainakin tilasin koneen osia ( en siis koko konetta) ja OEM Vistan ja onnistui hyvin, normistihan nuo on tarkoitettu myytäväksi koneen kanssa, kuten mainitsitkin.
Voisitko tai voisitteko sitten ehdotella jostain koneita (tarvitsen vielä valmiiksi kootun) kun kuten sanoitkin tuo on aika hämärän tuntuinen paikka ja sieltä ei saa käyttöjärjestelmää. Jimms taas on melko kallis paikka ostaa.