User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.2.2025 / 06:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone ja siihen vista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone ja siihen Vista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

3 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tarvitsen uuden koneen ja aion ottaa siihen Vistan (dx10 takia), mutta eikö 32bittinen tukenut alle 4GB muistia ja 64bittinen 128GB tai jotain tällaista? Jos tuo menee oikein niin itselleni tulisi se 64bittinin, mutta silloin on pakko ottaa premium? Ja vielä lopuksi, mistä kannattaisi Windows hankkia kun en löytänyt computexin sivuilta ollenkaan.

Tuossa on se kone, jota olen katsellut pelikäyttöön:
http://www.computex.fi//catalog/product_...b0449688fea6813

Edit:
Löysin Vistan Basicin 64bittisenä, mutta saako sitä ostettua erikseen kaikki olivat vai OEM (koneen oston yhteydessä)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2008 @ 22:06

Moderator

14 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en kyllä noin hämärästä kaupasta mitään ostaisi.. palautusehdotkin ovat jotain aivan omaa luokkaansa..

Mutta siis, basicin voi tieten ottaa, mutta siitä puuttuu sen verran ominaisuuksia että kannattaa ottaa mielummin home premium. Itse ainakin tilasin koneen osia ( en siis koko konetta) ja OEM Vistan ja onnistui hyvin, normistihan nuo on tarkoitettu myytäväksi koneen kanssa, kuten mainitsitkin.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Senior Member

16 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykyään ilmeisesti saa ostettua vaikka pelkästään, muttei sitä pitäisi saada asennettua kuin yhteen koneeseen.

There is only 10 types of people in the world, those who can read binary and those who cant!
Member

3 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
Itse en kyllä noin hämärästä kaupasta mitään ostaisi.. palautusehdotkin ovat jotain aivan omaa luokkaansa..

Mutta siis, basicin voi tieten ottaa, mutta siitä puuttuu sen verran ominaisuuksia että kannattaa ottaa mielummin home premium. Itse ainakin tilasin koneen osia ( en siis koko konetta) ja OEM Vistan ja onnistui hyvin, normistihan nuo on tarkoitettu myytäväksi koneen kanssa, kuten mainitsitkin.

Voisitko tai voisitteko sitten ehdotella jostain koneita (tarvitsen vielä valmiiksi kootun) kun kuten sanoitkin tuo on aika hämärän tuntuinen paikka ja sieltä ei saa käyttöjärjestelmää. Jimms taas on melko kallis paikka ostaa.
Mainos
_
__

_
kanyini
Suspended due to non-functional email address
_
13. lokakuuta 2008 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos saksasta voit tilata niin tällästä oon itekki aatellu:

Intel Core 2 Duo E8500 Box 6144Kb, LGA775, 64bit
Club3D HD4870 Overclocked 512MB, ATI Radeon HD4870, PCI-Express
ASUS P5Q Pro, Sockel 775 Intel P45, ATX
LG GH22NP20 schwarz bare
Antec P182, ATX, ohne Netzteil
WD Caviar 640GB, SATA II, WD6400AAKS
2x 2048MB DDR2 Aeneon PC6400 CL 5, PC6400/800
ATX-Netzteil Corsair VX450W 450 Watt
MS Windows Vista home premium 64bit Englisch
Rechner - Zusammenbau : Koneen kasaus.

Antec P182 ja virtalähteen voit vaihtaa Antec Sonata III jos haluut päästä halvemmalla. Osat siis hardwareversand.de.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2008 @ 11:26

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone ja siihen vista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy