ps3 pelit videogamesplus nettikaupasta
|
|
alzu
Newbie
|
12. lokakuuta 2008 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
eli onko videogamesplus nettikaupasta mitään kokemuksia? ajattelin ite tilata sieltä näitä uusia pelejä kun näyttää olevan niin halpa mutta en tiedä onko se luotettava.
|
Astarot
Suspended due to non-functional email address
|
13. lokakuuta 2008 @ 20:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaikki on tullu mitä oon tilannut.
|
Xza123
Member
|
15. lokakuuta 2008 @ 01:45 |
Linkki tähän viestiin
|
NHL09:sän tilasin sieltä kun se julkaistiin jenkeissä/kanadassa 9.pvä. Noin viikko meni et se saapu tänne.
Ajattelin et voisin kyl alkaa tilaamaan kaikki mun tulevat pelit sieltä. Säästäähän siinä sen parikymppiä ainakin jos vertaa Suomen hintoihin...
|
aripetter
Newbie
|
15. lokakuuta 2008 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
joutuuko noista maksaa tulliveroa?
|
Admin
17 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2008 @ 08:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun tilaus on alle 50eur ei tarvitse huolehtia asiasta.
Aina kannattaa käyttää tälläisistä paikoista tilatessa PayPalia tms. maksuvälineenä. Itselläni on yhdessä paikassa nyt jumittanut luottokorttinumero kohta 4kk ja jostain syystä ne osaavat laskuttaa jo irtisanottua palvelua ja laskuttavat vielä epämääräisiä summia joita ei ole aikaisemmin laskutettu.
Itse ajattelin koittaa tätä kauppaa kanssa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2008 @ 08:35
|
aripetter
Newbie
|
15. lokakuuta 2008 @ 09:45 |
Linkki tähän viestiin
|
onko suomessa mitään kauppaa mistä saa pleikkapeljä alle 45e euroa?
|
Admin
17 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2008 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis onhan noita meillä listattuna tuolla laitevertailussa. Itsellä menee kyllä kipukynnys pelien hinnoissa tossa 40eur. GTA4 ostin täyshintaisena, muut on alle 40eur maksanut. GuitarHero Aerosmith tais olla kallein 49eur, mutta siinä oli ohjain mukana.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2008 @ 10:35
|
aripetter
Newbie
|
15. lokakuuta 2008 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitti hyvästä linkistä...muutamat olivat kyllä halpjoja jos vertaaa esim kauppoihin! :D evilleki on näköjään halpa
|
Junior Member
|
15. lokakuuta 2008 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tuolta nyt tulis tilattua vaikka xbox 360 pelejä, niin toimivatko ne minun ihan vakiokunnossa olevassa xboxissa? Ihan noita aluerajoituksia tarkoitan.
Core i5-2500K // ASUS Sabertooth P67 Rev 3.0 // 2x Radeon HD 6950 2GB // G.Skill RipJaws-X DDR3 2x4GB 1600MHz // XFX PRO750W Core Edition // OCZ Vertex 3 120GB, WD Caviar Black 2TB // NZXT Phantom Big Tower
|
Astarot
Suspended due to non-functional email address
|
15. lokakuuta 2008 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti P_p_ntori: Jos tuolta nyt tulis tilattua vaikka xbox 360 pelejä, niin toimivatko ne minun ihan vakiokunnossa olevassa xboxissa? Ihan noita aluerajoituksia tarkoitan.
Noi pelit ovat kaiketi USA ntsc jotka ei toimi eurooppalaisissa konsoleissa. Region Free pelit pitäis toimia kaiketi kaikissa boxseissa, mitä tuolta löytyy jonkinverta. Korjatkaa jos olen väärässä.
|
Mainos
|
|
|
Admin
17 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2008 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Astarot: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti P_p_ntori: Jos tuolta nyt tulis tilattua vaikka xbox 360 pelejä, niin toimivatko ne minun ihan vakiokunnossa olevassa xboxissa? Ihan noita aluerajoituksia tarkoitan.
Noi pelit ovat kaiketi USA ntsc jotka ei toimi eurooppalaisissa konsoleissa. Region Free pelit pitäis toimia kaiketi kaikissa boxseissa, mitä tuolta löytyy jonkinverta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Olet oikeassa.
edit 24.10.2008: Tilasin tuolta kaupasta pelin 16.10.2008, peli tippui tänään postiluukusta 24.10.2008. Tolla sivustolla on myös blogi missä noi ilmoittelee mitkä xbox 360 pelit ovat region free.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2008 @ 10:22
|