User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 00:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wlan-verkon asennus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WLAN-verkon asennus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ollimaha
Member
_
13. lokakuuta 2008 @ 00:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terv!

Olis pikkunen ongelma, johon en oikeen tältä palstalta löytänyt sopivaa apua. Elikkä kun mulla on läppäri, jossa on langattoman WLAN:in tuki. Ja mulla on myös modeemi joka tukee sitä. Muistaakseni ZyXel Prestige 660HW. Netti toimi erittäin hyvin ennen, mutta menin formatoimaan koneen virusten takia, ja asensin windowsin uudelleen, niin netti ei enää pelaa. Mitä ihmettä mun tarvii tehdä, kun oon kaikkia paskoja windowsin velhoja yrittänyt, tuloksetta. Auttaisitteko mua pikkasen??

Kiitos!!

Todellinen ruoska --- Intel Avalon D915GAV | Intel Pentium IV 3.0ghz | Kingston KVR DDR 400mhz 3070mb | ATI Radeon HD3850 (Club3D) 256mb, GPU 793Mhz, Memory 2080Mhz | HEC 350W | Wings kotelo

Tonzi
Junior Member
_
13. lokakuuta 2008 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En pahemmin näistä asioista tiedä, mutta olisko se voinu hukata jotku ajurit?
Moderator
_
13. lokakuuta 2008 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kato eka onko laitehallinnassa ongelmaa (punainen/keltainen huutomerkki) tuon langattoman laitteen kohdalla. käynnistä -> suorita -> devmgmt.msc ja ok pääsee laitehallintaan ainakin, myös ohjauspaneelin kautta, järjestelmä -> laitteisto -> laitehallinta.

Onko service pack asennettu? sp 2 tai 3?

Jos kätytät salausta, niin olet tarkistanut, että asetukset on siellä oikein? salaus, ssid, salasana jne.?

Jos kerran samalla modeemilla on toiminut ja modeemin asetuksia et ole muokannut, niin windowsin asetuksissa pientä klikkiä :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
14. lokakuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskoakseni NÄMÄ Elisan ohjeet ovat juuri käyttämällesi modeemille + Windows:in käyttöjärjestelmälle tehdyt...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wlan-verkon asennus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy