User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 2.3.2025 / 23:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > buffalo wireless-g, usb vastaanotin ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Buffalo wireless-g, usb vastaanotin ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jha72
Newbie
_
15. lokakuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokone ei tunnista wlan vastaanotintani koska en pysty asentamaan ajureita. Windows herjaa, että ei pysty asentamaan ajureita loppuun asti koska ohjelma ei läpäise windowsin logo-testiä. Kun painaa että jatka asennusta ei ohjelma asenna ajureita loppuun asti vaan jättää asennuksen puolitiehen eikä kone tunnista laitetta.

Ajuureita olen yrittänyt etsiä netin syövereistä, mutta tuloksetta.
HELP?
Iguanodon
Suspended due to non-functional email address
_
21. lokakuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä Windows? Tarkka sovittimen malli?
Kannattaa kokeilla sovitinta myös eri USB-portteissa.
Jha72
Newbie
_
21. lokakuuta 2008 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Iguanodon:
Mikä Windows? Tarkka sovittimen malli?
Kannattaa kokeilla sovitinta myös eri USB-portteissa.

Xp windowssi, service pack 2, sovittimen malli on Buffalo AirStation WLI-U2-KG54L. Oon kokellu eri usb porteissa ja kohta loppuu jo kärsivällisyys :D
Iguanodon
Suspended due to non-functional email address
_
22. lokakuuta 2008 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jha72:
Ajuureita olen yrittänyt etsiä netin syövereistä, mutta tuloksetta.
HELP?

Täältä löytyy Buffalon sivuilla oleva uusin ajuri.
Moole
Newbie
_
21. joulukuuta 2008 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saitko vastaanottimen toimimaan? Mulla on sama ongelma ja ajattelin toisen merkkisen ostamista.
Mainos
_
__

_
Jha72
Newbie
_
21. joulukuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Moole:
Saitko vastaanottimen toimimaan? Mulla on sama ongelma ja ajattelin toisen merkkisen ostamista.

Jees, mullaki meinas jo toivo mennä, mutta kokeilin tuossa muutaman viikon tauon jälkeen uudestaan sitä asentamista ja se alko pelittään. Pitää vaan seurata ne ohjeet supertarkasti; kuten milloin liitetään se tikku koneeseen kiinni jne. Ite olen aina törkänny sen tikun koneeseen kiinni ja alkanu asentelemaan, mutta se tikku pitäää laittaa kiinni vasta kun se asennus ohjelma niin sanoo. Kokeile vielä parikertaa ennen kun vaihdat merkkiä, sillä toimiessaan vastaanotin on todella laadukas ja ajaa asiansa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > buffalo wireless-g, usb vastaanotin ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy