User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 03:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avast! 4 blockii selaimet ja ei saa yhteyttä päivityspalvelimeen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Avast! 4 blockii selaimet ja ei saa yhteyttä päivityspalvelimeen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tuxi
Junior Member

4 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2008 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Isän kannettavasta tuossa vähän aikaa sitten päättyi Nortonin lisenssi, joten päätettiin ettei lähdetä ostamaan uutta, vaan laitetaan avast!. Omalla koneellani on avast! ja se toimii aivan loistavasti. Kun olin asentanut avastin isäni kannettavalle, huomasin ettei Firefoxilla tai IE:llä päässyt millekkään nettisivulle, PAITSI niille suojatuille, kuten Gmail ja jotkin verkkopankkisivut. Kannettavalla ei ole muuta palomuuria kuin Windowsin ja sitäkin olen yrittänyt sammuttaa, ei vaikutusta. Molemmissa (minun ja isän) koneissa on 32bit Windows XP Pro, joten tulisi toimia sen puolesta ainakin.

Netin sain lopulta toimimaan kannettavassa kun pysäytin moduulin nimeltä Selainsuojaus. Tämän jälkeen kaikki sivustot toimivat hyvin. Mutta kun yritän päivittää avastia, se ei saa yhteyttä palvelimeen.

Kaikista muista ilmaisista virustorjunnoista minulla on huonoja muistoja ja lisenssin uusiminen tulisi jokseenkin kalliiksi :(.

AMD Athlon X2 3800+ s939 @2,45ghz, 2gt 400mhz DDR, A8N-SLI Deluxe, Gigabyte 8800gt OC, Windows XP Pro
Ansku_76
Suspended due to non-functional email address
_
20. lokakuuta 2008 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Oletko Avastin asetukset kattonut, sekin voi vaikuttaa netin toimintaan sekä explorerin sekä FireFoxin asetukset kannattaa tarkistaa.

Asetuksiin tekemällä poikkeus merkinnät, yleensä takaa toimivuuden. Sama Lisenssi avain ei käy!

Anita Rinne
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avast! 4 blockii selaimet ja ei saa yhteyttä päivityspalvelimeen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy