Edonkeyn asetukset ja muuta vähän epäselvää
|
|
oksu
Newbie
|
5. syyskuuta 2002 @ 02:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli jengi näyttää sanovan tääl et kandee päivittää serverilista päivittäin Sen olen tehnyt mutta pitääkö tuo edonkey käynnistää sen jälkeen uudelleen? Ja onko noi serverit pelkkää searchii varten vai käyttääkö imutuksetki niitä?
Ja sama asetuksissa..max up/down näyttää tekevän vaikutusta heti mutta jos räplään sitä max connections ni ei näytä mitää vaikutusta olevan sillä asetuksella. Pitäskö starttaa uusiks?
Jos auttaa ni yhteys o Jippiin 1024/384
Mä oon ymmärtäny et donkey saattaa välillä ylilataa..mut mulla on sillo tällö käyny nii et jää viimenen 10 kiloo tulematta..onko se tullu vai pitääkö todellakin odottaa loppuun asti..oottanu jo koht 3vrk ja siitä ei liiku mihkää.
kerran kokeilin vaihtaa sen part-tiedoston nimen oikeeks ni sit se tiedosto sekotti millä tahansa ohjelmalla koko masiinan...poistokaan ei enää onnistunu ko dossista.
eli tällasta ongelmaa..jos joku vähä valasis..ei noista vanhoistakaa viesteistä ollu apua(tai sitten oon sokee)
|
Member
|
5. syyskuuta 2002 @ 06:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Eli jengi näyttää sanovan tääl et kandee päivittää serverilista päivittäin Sen olen tehnyt mutta pitääkö tuo edonkey käynnistää sen jälkeen uudelleen? Ja onko noi serverit pelkkää searchii varten vai käyttääkö imutuksetki niitä?
Kannattaa eDonkeykin buutata aina silloin tällöin. Servereitä tarvii myös lataamiseen(mielestäni).
Quote: Ja sama asetuksissa..max up/down näyttää tekevän vaikutusta heti mutta jos räplään sitä max connections ni ei näytä mitää vaikutusta olevan sillä asetuksella. Pitäskö starttaa uusiks?
Ei tarvi käynnistää, jos muutat asetuksia. Riippuu käyttiksestä montaako yhteyttä pystyy käsittelemään(Win98 huonosti ilman rekisterien editointia). Laita max down 0 ja max up 12-15, Line speed 0, kokeile connections 500, 1000, 1500, 2000, 2500 jne. Max connections ei tietenkään vaikuta niin paljon jos vähän ladattavia tiedostoja(vaikka laittaa 5000, niin käytössä voi olla ehkä vain 60).
Quote: Mä oon ymmärtäny et donkey saattaa välillä ylilataa..mut mulla on sillo tällö käyny nii et jää viimenen 10 kiloo tulematta..onko se tullu vai pitääkö todellakin odottaa loppuun asti..oottanu jo koht 3vrk ja siitä ei liiku mihkää.
Käytä Pause/Resume sille tiedostolle, buuttaa eEdonkey, vaihda serveriä. Olis hyvä saada kaikki bitit, pelit ja softat ei toimi jos niitä puuttuu, mutta musa ja leffat kyllä.
Quote: kerran kokeilin vaihtaa sen part-tiedoston nimen oikeeks ni sit se tiedosto sekotti millä tahansa ohjelmalla koko masiinan...poistokaan ei enää onnistunu ko dossista.
Tähän ei voi/osaa vastata kun ei tiedä oliko kyseessä softa, peli, leffa, biisi tms.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. syyskuuta 2002 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2002 @ 16:32
|
samim84
Suspended due to non-functional email address
|
5. syyskuuta 2002 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Kysyisin vielä kerran, että msitä johtuu ettei edonkeyni lataa taaskaan yhtään mitään. Päivitän päivittäin Server-listan. Tarkistan Proxyt ja Optionsit. Silti ei edonkey lataa kuin enintään 10Mt päivässä ja senkin tunnin sisällä. Miten saisin edonkeyn lataamaan aina yhtä tehokkaasti tai edes jonkun verran. Ettein aina lukisi vain, että Speed 0.0. Missä oikein on vika?
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 02:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä yhteys/nopeus/palomuuri ja onko NAT? (Näet tuon varmaan jostain yhteyden sopimus papereista, jos et tiedä)
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 09:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Yhteys: Aina (www.aina.fi)
Nopeus: 512/128 kbit/s verkkokortti
Palomuuri: ???
NAT:???
Eikö nämä tiedot riitä. Minulla ei meinaan ole mitään tietoa palomuurista ja NAT:sta. En edes tiedä mitä ne on. Eikä niitä löytynyt edes papereista.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 12:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos et tiedä mikä palomuuri on, niin suosittelisin unohtamaan eDonkey:n. Käytä WinMX:ää iMesh:ä jne..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2002 @ 12:15
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko iMesh yhtä hyvä?? Mitä kaikkea sillä voi hakea?
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole mielestäni. En ole paljoa käyttänyt sitä, varsinkaan nykyisin, joten en tiedä minkälaista tiedostoa siellä eniten liikkuu. Testaa..
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 13:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerrotko vielä osoitteen mistä se löytyy.
Onko se yhtä vaikea asentaa toimimaan kuin edonkey. Eli tarviiko serveri listaa tai proxyjä asentaa ym. ?
Anteeksi kun vaivaan kokoajan =)
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Battis
Inactive
|
6. syyskuuta 2002 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Muuten hyvä, mutta kun asennat WinMX.n tms. ohjelman niin kannattaa ajaa joku spyvareohjelma (Ad-aware) niin näet mistä on pienet imutus-ohjelmat nykyään tehty! Ei tarvitse olla varovainen, mutta se "ehkä" kannattaa
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo on totta. eDonkey ja DC++ ovat kaikista turvallisimpia, mutta vaikea käyttöisiä, jos ei ymmärrä verkko tekniikasta mitään..
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis suomeksi WinMX, iMesh ja KaZaA tuo koneeseen paljon viruksia vai??
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se viruksia tuo, mutta adware ja spyware tiedostoja. Mutta jos sinulla ei ole palomuuria niin eipä tuolla "paljoa" ole merkitystä.
|
tahvo
Junior Member
|
6. syyskuuta 2002 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi v**tu, Bot:in mainostusta. Sitä ei kannata käyttää..
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 19:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tästä edonkey botista pitikin kysyä, että onko siitä mitään hyötyä?
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tästä edonkey botista pitikin kysyä, että onko siitä mitään hyötyä? Nopeuttaako se imurointia. Yksi tyyppi sanoi, että se on välttämätön.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Se "tappaa" serverit.
Monet muutkin on samaa mieltä, täällä aD:ssa ja muualla netissä, kokeile vaikka hakua.
Bot kuormittaa servereitä aivan turhaan..
|
tahvo
Junior Member
|
6. syyskuuta 2002 @ 21:44 |
Linkki tähän viestiin
|
ai ? ........duh...sorry ..
eh..miten se muuten kuormittaa servuja liikaa ?
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
samim84
|
6. syyskuuta 2002 @ 22:19 |
Linkki tähän viestiin
|
No mutta mitä varten tälläinen edonkey bot sitten on tehty, jos siitä on vain haittaa??
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. syyskuuta 2002 @ 22:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten tuolla saitilla sanotaan "The bot is a nonofficial addon to eDonkey", joku ääliö ohjelmoija on tehnyt sen, eikä ole käsittänyt seurauksia..
|
Mainos
|
|
|
Leevis
|
7. syyskuuta 2002 @ 11:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä jos botti on turha (onneksi en oo kerenny
viel hankkia)Niin onko eDonkeyhyn mitään hyödyllistä Adon:ia ??tai siis ns,Lisukkeita,
mitkä vois hyödyttää tai ei tappais servereitä
sun muuta *piippiä* ???
|