User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 02:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 levyjen narmuuntumisestä kysymys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox 360 levyjen narmuuntumisestä kysymys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jarppi_95
Suspended due to non-functional email address
_
25. lokakuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aattelin ostaa jossain vaiheessa XO 360 Eliten. Onko teillä ollut levyjen naarmutus ongelmaa? Uutta olisin ostamassa.

P.S. Kiitos etukäteen!

P.S.S. Käytin hakua ;)
sampe_94
Newbie
_
25. lokakuuta 2008 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on elite ja mulla on ainakin ollut se ongelmana...
Jarppi_95
_
26. lokakuuta 2008 @ 00:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dääm!

Oletko pitänyt sitä pysty- vai vaakatasossa? Harmi se on niin paljon halvempi kuin PS3 :(. Ei huvittais laittaa 50-60e hukkaan(peli) . Taidan hommata Pleikkarin...

XO 360:ssa on se etu, koska useilla kavereilla sattuu olemaan se, niin voisi pelata livessä ja se hinta! + Paremmat verkkopalvelut.

P.S. XO 360 Elite kolmella pelillä ja 12kk live -ajalla n.500e, kun taas PS3 samoilla tavaroilla n.700e (+headsetillä, joka on XO:ssa vakio)

P.S.S. eli kannattaako hommata PS3 - Xbox 360?
Jarppi_95
_
26. lokakuuta 2008 @ 00:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja konsolin homman tod.näk. joulun jälkeen. Auttaisikohan tuo päivitys joka tulee ensi kuussa yhtään?
Member

9 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2008 @ 01:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei ainakaa ole levyt naarmuuntuneet.
Kuhan et mene kääntelemään konsolia kun se on päällä niin ei ne levyt naarmuunnu.
Jos naarmuuntuu niin kone takuuseen.

Miksi sinä muuten Eliteä olet ostamassa? Osta ennemmin se uusi premiumi missä on 60 Gt kovalevy.

Edit: Itse suosittelisin Xbox 360.

| PC: Win 7 64-bit | Intel i7 920 & Noctua NH-D14 | Ati HD5870 | Asus P6T | OCZ Vertex 2 120GB, Samsung F3 1TB ja Samsung F4EG 2TB | 6 Gt DDR3 1333 MHz | Corsair HX650 | Fractal Design Define R2 | BenQ G2420HDBE | Razer DeathAdder | Sennheiser HD555 & CMoy |

Afterdawnin säännöt täällä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2008 @ 01:03

Jarppi_95
_
26. lokakuuta 2008 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa-a, ostan Eliten varmaankin kovon ja ulkonäon takia (mielipide).
Ja minä katson Eliten olevan vertailu kykyisempi PS3 80Gb mallin kanssa. Tuo voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, siis tuo 60Gb malli.

Konsolia ei olisi tarkoitus kääntää peli aikana.

Kiitos kaikille!
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2008 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja siitä korjaus naarmuuntuneisiin levyihin: http://puhelinkauppa.com/product.php?xProd=109

eli osta se xbox360. lanissa pelaaminen on aivan mahtavaa, ainakin isommalla porukalla ( 4 vs 4 halo3 ctf \0/ )
Member

9 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vuoden verran on Elite ollut itselläni käytössä, enkä ole huomannut että pelilevyt olisivat naarmuuntuneet itse laitteen takia. Laite ollut pystysuunnassa koko tuon ajan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarppi_95:
Auttaisikohan tuo päivitys joka tulee ensi kuussa yhtään?
Pitäisihän tuon auttaa, kun kerran on mahdollisuus tallentaa pelit kovalevylle, joten CD/DVD-levyltä ei tarvitse lukea niin paljon tietoa.
P.S.S. eli kannattaako hommata PS3 - Xbox 360?
Hommaa Xbox360 :)
Member

9 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
P.S. XO 360 Elite kolmella pelillä ja 12kk live -ajalla n.500e, kun taas PS3 samoilla tavaroilla n.700e (+headsetillä, joka on XO:ssa vakio)

Mistä sinä tuon 700e oikein revit?

Itse suosittelen ps3, mutta jos kaveripiiri vaatii boxia niin siitä vain.
Mainos
_
__

_
Jarppi_95
_
27. lokakuuta 2008 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
700?...

... laskin sen.

Huom! Minä laskin sen verkkokaupan hintojen mukaan ostoskorilla (eli lisäsin ne ja katsoin paljon maksaa.) ja kolmella oma valintaisella peleillä + headsetillä. Ja 80Gb maksaa yli 450e... ;). Sanoin myös, että NOIN 700 euroa. Tai toinen vaihto ehto on se, että verkkokaupan laskin ku*see pahasti.

Joo toi XO 360 houkuttelee ja sen varmaan hommaan. Siinähän (IMO) on paremmat pelitkin.

Kiitos kaikille vastanneille! :)

E: Ja ei se kaveri porukka vaadi XO:ta, mutta onhan se kavereiden kanssa pelailu kivaa. (Oli pakko viilata :P)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2008 @ 22:44

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 levyjen narmuuntumisestä kysymys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy