User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 modaus ja käyttöönotto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps2 modaus ja käyttöönotto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ettane
Member

1 tuotearvio
_
26. lokakuuta 2008 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin uuden valmiiksi liikkeessä modatun ps2 konsolin, ja dvd puoli toimii ok mutta yksikään alkuperäinen ps1 peli tai varmuuskopioitu ps1 peli ei toimi. Kakkosen pelejä en ole koittanut koska en niitä vielä omista. Täytyykö modaus jotenki ottaa käyttöön että piiri alkaa toimimaan, vai onko tässä nyt joku liikkeen kädetys??

Kiitos vastauksista.

- On se vaan surkeaa kun ei tajua näistä jutuista juurikaan mitään -
Arazor
Suspended due to non-functional email address
_
9. helmikuuta 2009 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos eivät tosiaankaan PS1/PS2 pelit toimi, niin taitaa olla jotain vikaa modpiirissä tai sen juotoksissa. Kokeile vaikka ottaa kone auki ja tarkistaa juotokset?
Jos et itse sitä viitsi tehdä, niin suosittelen yhteyden ottoa Modpiiri.comin tekniseen tukeen, tai Matrix Infinityn ostoa PS2:lle, http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=152&ak=1&cid=2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2009 @ 00:19

0602565
Newbie
_
6. maaliskuuta 2009 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on PS2:ssa Matrix infinity (en nyt muista päivityksen versiota mutta ei mikään super vanha), ja mulla ei kanssa toimi PS1:n pelit.
Tai alkuperäisistä en tiedä mut varmuuskopiot ei ainakaan. PS2 pelit toimii kaikki, alkuperäiset sekä varmuuskopiot. Harmittaa ihan sikana, kun ois ollu kiva pelata jotain 2D Wormsia mut pleikka näyttää sit vaan mustaa ruutua ja rutisee normaalista poiketen enemmän kun pistää CD:n sisään. (Tai vilauttaa näytössä ensin Matrix-tekstin ja sit se pleikan normaali alkulataus mistä normaalisti siirrytään peliin tai siihen että se ilmottaa ettei löydy levyä tai on jotain muuta hämminkiä, mut ei mene siis siitä mihinkään vaan näyttää mustaa ruutua josta ei pääse mitenkään mihinkään.) Sama homma oli kun kokeilin joskus jotain muuta varmuuskopioitua PS1 peliä. Aitoja en oo päässy kokeilemaan, eli en tiedä mitä se niistä sanois.
Vika ei sinänsä pitäisi ainakaan itse CD:n lukemisessa olla, sillä musiikki-CD:istä löytää tiedot ja pyörittää niitä. Eli onko mulla vaan joku polttovirhe tai väärä formaatti mitä yritän PS1 pelien kanssa?
Oon muistaakseni jollain Nerolla 24x nopeudella CD:lle polttanu .iso tiedoston, .iso tiedostoja mulla on PS2 kopiotkin ja Nerolla poltettu ja toimivat siis.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 modaus ja käyttöönotto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy