User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 23:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > netissä näkyvän id-tunnuksen vaihto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netissä näkyvän id-tunnuksen vaihto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Myrra69
Newbie
_
27. lokakuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin muokata nettipelissä näkyvää tunnustani, mutta mutta salasana tämän muokkaamiseen on päässyt unohtumaan. Olen koittanut etsiä jos jotakin keinoa mutta ei sytytä. Elikkä mistä saan sen salasanan kaivettua esiin?
Senior Member

10 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin pitkälle kuin itse tiedän, niin tuon Id tunnuksen nimeä ei voi muutta, kun se kerran on luonut. Jos haluat uuden Id:n, niin joudut luomaan uuden käyttäjän.
Member

12 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2008 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sen jotenkin voi vaihtaa kun olen nähnyt monta joilla on eri ID ja sitten se tunnus mutta luulen että se toimii vain joillain.
Lanux
Suspended due to non-functional email address
_
4. marraskuuta 2008 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. Olisi kivaa tietää miten tuon tunnuksen voisi vaihtaa nettipeleissä?

AMD Athlon XP
3200+ prosessori
1024MB
200GT
DVD-asema ja Kirjoittava DVD-asema
NVIDIA GeForce 7600
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2008 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=117398

Siinä. Toivottasti nyt jo uskotte ;)

(Xboxilla voi maksusa vastaan vaihtaa, mutta nythän ei taida boxista olla puhe)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2008 @ 21:03

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > netissä näkyvän id-tunnuksen vaihto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy