User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 05:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > samsung 2253bw vs. samsung t220
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung 2253BW vs. Samsung T220
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Markkanen
Member
_
27. lokakuuta 2008 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, kumpi näytöistä kannattas hommata? 2253BW on omasta mielestä paremmän näköinen, mutta T220 on paremmat speksit. Näyttö tulisi peli ja leffa käyttöön.

Apple iPhone 2G 8GB
Junior Member

8 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2008 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokanen (inc. minä) saanu huutia siitä, jos meinannu ostaa näytön speksien perusteella. Mut pakotettiin hieman ottamaan selvää noista näytöistä ennen ostamista. Esim arvosteluija eri saiteilta ja jos mahkui, niin käydä vilkasemassa. Tuli katottua sillon parit arvostelut ja T220 sai 5 staraa kaikin puolin, kun taas 2253 sai 4. Ite päädyin tohon T220 ja tyytyväine ollu.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. lokakuuta 2008 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä löytyy myös Samsung T220 ja olen ollut tyytyväinen :)

Nyt vähän offtopiccia. Mitä asetuksia mun pitää näytöstä säätää, että saan tuon automaattisen himmenyksen pois päältä? Jos kattoo esim. leffaa ja siinä on joku tumma tausta/kohta, niin näyttö vielä himmentää itse itseään tuollaisessa kohti. Sama juttu kun pelaa pelejä.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. lokakuuta 2008 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisko joku auttaa nyt?
Newbie

1 tuotearvio
_
1. marraskuuta 2008 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa löytyy tää 2253BW ja oon ollu tosi tyytyväinen tähän näyttöön. Css oon pelannu ja kattonu elokuvii tällä eikä mitään vikaa oo ollu. Valovuotoa on vähän reinoilla mutta vähemmän kuin mun vanhassa benqun näytössä. Suosittelen tätä. Turha laittaa rahaa sellaseen näyttöön, joka näyttää ulospäin hienolta mut muuten on surkea. En tosin tiedä tosta T220 näytöstä, mutta luulisin että panostettu enemmän ulkonäköön kuin katseluominaisuuksiin.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. marraskuuta 2008 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain sen himmennyksen pois. Ihan vaa näytön asetuksista laitoin "Game" jutun päälle, niin ei tummene itsestään enää. Aikasempi oli "Dynamic Contrast".
Mainos
_
__

_
Markqq
Member

1 tuotearvio
_
12. marraskuuta 2008 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä 2253BW ja on tosi hyvä ollut.

Eipä tässä muuta sanottavaa :D.

PC: ASUS P5Q Deluxe, C3D Radeon HD5850 1gb, C2D E8500 @ 3.5ghz, A-DATA 8gb ddr2 @ 800mhz, Samsung 2x 500gb & 1x 750gb, Samsung DVD/RW Asema, Corsair 520W, Antec P182b, Windows 7 Professional 64-bit, BenQ 24 E2420HD & BenQ 24 G2420HDB, Sennheiser PC161 Headset, Logitech G11 Keyboard, Logitech MX518 Mouse
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > samsung 2253bw vs. samsung t220

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy