User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 02:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox live=nat strict
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox live=nat strict
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
peta69
Suspended due to non-functional email address
_
28. lokakuuta 2008 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olisiko täälä liven käyttäjiä kellä olisi nat kokemuksia siemens speedstream 6515 purkin kanssa? tarvisin ihan rautalanka ohjeet tuon natin aukaisuun (mieluusti suomeksi :) Olen purkin hallinta sivuilta ottanut natin/aukon jos jonkin näköistä porttia, mutta ei vaan tunnu auttavan :(. Tän johdosta en pysty pelaan monia live pelejä :(. Boxina toimii elite malli ja purkkina tosiaan tuo speedstream 6515.

PS: voin jopa muutaman euron maksaa sille joka antaa ratkaisevan ohjeen :D on meinaan sen verran monta unetonta yötä tuon kanssa vietetty.
Reizer
Junior Member
_
28. lokakuuta 2008 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sain nettipelit toimimaan kun lisäsin seuraavat portinohjaukset boxin ip:hen.
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
Purkkina Siemens SpeedStream 5450, portinohjaukset lisätty "Port By-Pass (NAPT)" kautta.

peta69
_
28. lokakuuta 2008 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Reizer:
Itse sain nettipelit toimimaan kun lisäsin seuraavat portinohjaukset boxin ip:hen.
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
Purkkina Siemens SpeedStream 5450, portinohjaukset lisätty "Port By-Pass (NAPT)" kautta.
tuolta minäkin olen niitä lisäilly/availlut mutta ei vaan auta.
Mainos
_
__

_
peta69
_
29. lokakuuta 2008 @ 04:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
homma ratkennut kaverin avustustuksella. Ei tarvinnut edes portteja/nattia ottaa pois.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox live=nat strict

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy