User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 13:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > svcd+tekstit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
svcd+tekstit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jussih
Junior Member
_
14. helmikuuta 2004 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla ois valmiina svcd muodossa imutettu elokuva, miten siihen saa kiinteät tekstit kun poltan sen levylle?olen aikaisemmin muutellut avi-tiedostoja vcd muotoon ja saanut niihin kiinteät tekstit tmpenc ohjelmalla. mutta kun tämä on jo valmiina svcd muodossa niin mitenkäs nyt? ei kai sitä enää tarvitse encodata...
joppis
Member
_
14. helmikuuta 2004 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kiinteät tekstit haluat niin koodaukseen se menee.
jussih
Junior Member
_
15. helmikuuta 2004 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt kun olen yrittänyt koodata tuota svcd, niin ei onnistu tuolla tmpegenc ohjelmalla.tulee viesti että cd2.mpg can't open or unsupported. mitäs nyt pitäis tehdä?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
15. helmikuuta 2004 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heitä se läpi tmpgenc file - mpeg tools - multiplex ja kokeile sitten uudestaan... tuo saattaa auttaa!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2004 @ 10:45

afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > svcd+tekstit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy