User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 10:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > voiko kestää tmpgenc:llä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voiko kestää TMPGEnc:llä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kortsu
Suspended due to non-functional email address
_
14. helmikuuta 2004 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
10 tuntia muuntaminen avi:sta mpg:ksi???
Mä oon ihan pihalla näistä hommista pitäs jättää ammattilaisille tämäkin.
Staff Member

32 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2004 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
leffan pituudesta, laadusta ja koneen tehoista riippuen toi 10 tuntia on aika normaalia.
~Jööman~
Senior Member
_
14. helmikuuta 2004 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TMPGEnc on todella hidas verrattuna CCE:n.
sasi
_
15. helmikuuta 2004 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla menee n.2h 700mt muuttaessa.
1800xp 512ddr

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2004 @ 06:08

Varmint
_
15. helmikuuta 2004 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
1800xp 512ddr
Kokeileppa vääntää DVD vaikka SVCD:ksi niin vie aikaa,TMPGEnc on hidas!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2004 @ 08:30

m77
Member
_
15. helmikuuta 2004 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja laatu on varmaan sitte ihan huippuluokkaa?
sasi
_
15. helmikuuta 2004 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa-a,minnekäs se "laatu" :D siitä muuttuis.
realnerd
Member
_
15. helmikuuta 2004 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo pari tuntia siinä menee kun 700megan avin VCD:ksi kääntää...
Koneessa Duron1800 ja 512pc133
Mainos
_
__

_
xerx
Newbie
_
18. helmikuuta 2004 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prossun teholla on toki vaikutusta ja toki VCD kyetään 1,4 Thunderbirdilläkin pakkaamaan parissa tunnissa, mutta SVCD VBR:llä vie 3,2GHz Penallakin useampia tunteja. CBR:äää käytettäessä kyetään pakkaamaan nopeammin mutta se näkyy sitten laadussa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > voiko kestää tmpgenc:llä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy