User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 00:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > apua 1935
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
APUA 1935
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zazzmmm
Newbie
_
30. lokakuuta 2008 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lukekaa loppuun
yritin asentää cnc3:sta mutta lähes asennuksen lopussa tulee tälläinen viesti:

Error 1935
Error occured during the installation of assembly component.
{ 66332652-9c28-58b1-A01F-C8B3B9A1E18E }
HRESULT: 0x80073712

oliskohan kelläkään mitään ajatuksia miten tämän ongelman voisi ratkaista

olen yritänyt seuraavaa:
-manuaalista asennusta
-kaikkien tausta ohjelmien sammuttamista
-directx uudelleenasennusta
mulla on myös kaikki mahdolliset vista ja näyttis ajurit. tietokoneen tehot riittäää helposti pyörittämään kyseistä peliä ja olen jo pelannut demoa koneellani

xp ratkaisuja on kiva kuulla mutta niistä tuskin on apua, yrittäkää keksiä jotain muita ratkaisuja kuin vistan uudelleen asentamista. morrowindillä oli myös sama ongelma mutta sain sen korjattua uudelleen asennettuani vista. kiitos jo etukäteen

kone:
vista home basic 32 bit
dual core e 6600
geforce gtx 260
3 gb dd2 800 mhz
emokortti:abit ab9 (ei ole päivittetty sitten oston)

tässä muuten yheltä toiselta foorumilta:

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa...0113&start=15&t start=0(kattokaa myös täältä se eka sivu)
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2008 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähäisiä tietoja löytyy siitä että kyseessä voisi olla haittaohjelman aiheuttama ongelma. Lataa ja asenna sekä skannaa koneesi Malwarebytes' Anti-Malwarella.

zazzmmm
Newbie
_
30. lokakuuta 2008 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei löytynyt mitään
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2008 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota yhteyttä pelin viralliseen tukeen ja kerro ongelmasta.

zazzmmm
Newbie
_
31. lokakuuta 2008 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mä olenkin lähettänyt mutta ne sanoo etä mun tätyy ottaa yhteyttä vista supporttiin (mikä on makullinen)
Senior Member

3 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2008 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://forums.microsoft.com/TechNet/Show...04253&SiteID=17
http://www.google.fi/search?hl=fi&safe=o...&btnG=Hae&meta=
Näyttää olevan samanlaisia ongelmia muillakin ohjelmilla. Ei ole vielä korjausta tullu..

Power corrupts

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2008 @ 23:25

Mainos
_
__

_
zazzmmm
Newbie
_
1. marraskuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no pitää näköjään asentaa vista uudestaan sillä se korjas morrowindin samaisesta ongelmasta
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > apua 1935

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy