User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > asus vw222u vai benq e2200hd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus VW222U vai BenQ E2200HD
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JereHakal
Member

14 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Hmm..
Dietka
Member
_
1. marraskuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon Benq:n screeniä kattellu ja on mun mielestä parempi kun se on Full HD ja hintakaan ei ole paha. Kummastakaan ei ole kokemusta niin vaikea heittää mitään, mutta ite ostan tuon BenQ E2200HD Full HD mallin.

ASUS P5B DELUXE AP..C2D E6600 @ 3.4GHZ & SI-128..MSI 7900GTO 512MB SANCT..RHINO PC2-8000F5M EPP 2GB ..SONATA II
JereHakal
Member

14 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2008 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dietka:
Ite oon Benq:n screeniä kattellu ja on mun mielestä parempi kun se on Full HD ja hintakaan ei ole paha. Kummastakaan ei ole kokemusta niin vaikea heittää mitään, mutta ite ostan tuon BenQ E2200HD Full HD mallin.
Njoo, ja siinä on vielä pikselitakuukin, eli taidanpa ottaa sen myös,
ja onhan siinä isompi resoluutio.

Hmm..
Member

7 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paitsi yleensä noi halvat BenQ:t on oikeesti halpoja myös laadultaan, Full HD 22" 199e. Vaikee uskoo et kovin laadukas mitä nyt muilta kuullut noista halvoista benquista, tosta mallista ei mitään tietoa.
JereHakal
Member

14 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2008 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti QcK:
Paitsi yleensä noi halvat BenQ:t on oikeesti halpoja myös laadultaan, Full HD 22" 199e. Vaikee uskoo et kovin laadukas mitä nyt muilta kuullut noista halvoista benquista, tosta mallista ei mitään tietoa.
Niinhän se saattaa olla, mitä näyttöä sä suosittelisit 200-250? luokassa?

http://www2.hardwareversand.de/articlede...=22428&agid=367 ?

Hmm..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2008 @ 20:32

Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2008 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sun kannattaa mun mielestä hankkia näyttö erikseen Tietoasemalta, jolloin saat näytön takuuajan mittaisen eli tässä tapauksessa kolmen vuoden pikselitakuunkin (mikäli yksikin viallinen pikseli löytyy, voi näytön vaihtaa uuteen). BenQ E2400HD maksaa siellä siis 299e, mutta jos haluat ehdottomasti tuon Samsung T240:n niin siinä tapauksessa en olisi niin varma, onko tuo pikselitakuu ihan 80 euron arvoinen.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
Mainos
_
__

_
JereHakal
Member

14 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2008 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos:
Kyllä sun kannattaa mun mielestä hankkia näyttö erikseen Tietoasemalta, jolloin saat näytön takuuajan mittaisen eli tässä tapauksessa kolmen vuoden pikselitakuunkin (mikäli yksikin viallinen pikseli löytyy, voi näytön vaihtaa uuteen). BenQ E2400HD maksaa siellä siis 299e, mutta jos haluat ehdottomasti tuon Samsung T240:n niin siinä tapauksessa en olisi niin varma, onko tuo pikselitakuu ihan 80 euron arvoinen.

Tuo E2200hd:tä mä mietin kyllä, 199?, enempään ei ole varaa, ajattelin ensiksi kyllä tuota kallista näyttöä, mutta sitten joutuisin paljon säätämään tuon koneen kanssa, halvempia osia ym.. mutta joo.

Hmm..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > asus vw222u vai benq e2200hd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy