User Käyttäjä Salasana  

maanantai 3.3.2025 / 20:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > etäyhteyteen kaivataan apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Etäyhteyteen kaivataan apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
xenico
Member

16 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2008 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt palaa jo hermot. Oon kokeillu vaikka ja minkälaisia ohjelmia, jotta saisin etäyhteyden muodostettua läppärin ja pöytäkoneen välille etänä. Oon kokeillu tightVNC(en varma nimestä) ja ei toiminu. Oon kokeillu Vistan omaa etäyhteyttä, mutta ei... Vissiin syynä se, että mulla on Premium. Ja sitten oon kokeillu TÄÄLLÄ olevia neuvoja, mutta ei.. Kummassakin koneessa on sallittuna etäyhteys ja palomuuriakin on ränklätty. Olisko teillä jotain TODELLA helppoa tapaa muodostaa se etäyhteys, että voi liikutella hiirtä ja ottaa tiedostoja ja vaihdella niitä. Koululla aattelin käyttää tätä. Tietenki plussaa olisi, jos sen saisi muistitikulle asennettua, mutta kuhan sais vaan toimimaan!

Kiitos jo etukäteen..

p.s. Kummassakin on Vista Premium

Ingenting
muffari
Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
radmin

Intel C2D E8500 3,16GHz@4GHz - Xigmatek HDT-D1284 - Club3D HD4870 Core:750MHz@780MHz / Mem:900MHz@1100MHz - 4GB OCZ DDR2 PC2-6400 Reaper - ASUS P5Q Pro - Antec Nine Hundred - Samsung 640GB - WD 320GB - OCZ StealthXStream 600W - Logitech G15 Keyboard - OCZ Equalizer Mouse - Hanns-G 22"
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2008 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xenico:
Eli nyt palaa jo hermot. Oon kokeillu vaikka ja minkälaisia ohjelmia, jotta saisin etäyhteyden muodostettua läppärin ja pöytäkoneen välille etänä. Oon kokeillu tightVNC(en varma nimestä) ja ei toiminu. Oon kokeillu Vistan omaa etäyhteyttä, mutta ei... Vissiin syynä se, että mulla on Premium. Ja sitten oon kokeillu TÄÄLLÄ olevia neuvoja, mutta ei.. Kummassakin koneessa on sallittuna etäyhteys ja palomuuriakin on ränklätty. Olisko teillä jotain TODELLA helppoa tapaa muodostaa se etäyhteys, että voi liikutella hiirtä ja ottaa tiedostoja ja vaihdella niitä. Koululla aattelin käyttää tätä. Tietenki plussaa olisi, jos sen saisi muistitikulle asennettua, mutta kuhan sais vaan toimimaan!

Kiitos jo etukäteen..

p.s. Kummassakin on Vista Premium
TeamViewer

TeamViewer is the fast, simple and friendly solution for remote access over the Internet - all applications in one single, very affordable module:

Remote control of computers over the Internet
Instantly take control over a computer anywhere on the Internet, even through firewalls. No installation required, just use it fast and secure.

Training, sales and teamwork
TeamViewer can also be used to present your desktop to a partner on the Internet. Show and share your software, PowerPoint presentations etc.
File transfer, chat and more
Share your files, chat, switch the direction during a teamwork session, and a lot more is included in TeamViewer

http://www.teamviewer.com/index.aspx
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > etäyhteyteen kaivataan apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy