User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 12:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > halpa nettiselaus läppäri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Halpa nettiselaus läppäri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

2 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2008 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hakusessa mahdollisimman halpa mutta iso näyttöinen läppäri. Muita vaatimuksia ei ole. Plussaa olisi jos vara akun saisi halvalla ja akunkesto olisi hyvä. maksimi hinta olisi 500?
JereHakal
Member

14 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2008 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Hmm..
Senior Member

2 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2008 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/LX.E870X.022.html tota katoin niin mistä tohon saisi lisä akun?
Senior Member
_
4. marraskuuta 2008 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tommonen akku siihen kuuluu, elikkäs: http://www.solidware.fi/product_details.php?p=246730 Jostain varmaan noita löytyy halvemmallakin.
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2008 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko toi mun läppäri hyvä mun äidille nettiselaus läppäriksi? Onko toi prossu kaksi yttiminen? Ja olisiko parempaa ehdotusta 450? maksimi budjetilla?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
8. marraskuuta 2008 @ 02:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make293:
Olisiko toi mun läppäri hyvä mun äidille nettiselaus läppäriksi? Onko toi prossu kaksi yttiminen? Ja olisiko parempaa ehdotusta 450? maksimi budjetilla?
Siis ihan vain heikko mobiili läppäriprosessori se on - juuri kuten asiaan kuuluukin.

Tommoselta nettiselaimen käyttämiseen tarkoitetulta toimistoläppäriltä kun on vaikea odottaa mitään tehoa.

Mutta turha sitä on tuohon hintaa etsikään mitään kummosta, ja toisekseen, eipä tehoa mihinkään tarvita; sehän on vain netin selaamiseen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > halpa nettiselaus läppäri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy