User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 00:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma vistassa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma Vistassa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gerdhuld
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2008 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmäiseksi haluan huomauttaa, etten tiedä mitään tietokoneista. Eli mikäli tiedätte ratkaisun ongelmaani, pyydän, että se väännetään rautalangasta, sillä en tunne tietokonesanastoa lainkaan.

Ongelma on seuraavanlainen. Joka kerta, kun avaan esimerkiksi nettisivun, sivu rullautuu automaattisesti alas eikä suostu menemään ylös. Ongelma on sama, jos avaan esimerkiksi Wordin.

Aivokapasiteettini ei riitä, että itse osaisin ongelman poistaa. Epäilen, onko ongelma Vistassa (minulla on Vista Home Prerium), sillä koneelleni avautuu myös tahtomattani "Launch Manager"-ohjelma, ja ikkuna aukeaa vaikka laittaisin sen pois (minulla on siis Acerin TravelMate 5520 läppäri).

Osaako joku auttaa minua?
Senior Member

5 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2008 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotenkin minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen että page down nappi olisi jumissa / pohjassa. Pitäisi jotenkin päästä testaamaan onko se juuri se ongelma. JOS tuo page down näppäin on jotenkin rikki, menee kone varmasti takuun piikkiin mikäli takuu vielä voimassa on. Ellet ole hulauttanut litraa limua läppärin päälle tai vastaavaa.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma vistassa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy