User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 01:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > sub srt muotoon
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sub srt muotoon
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
make73
Suspended due to non-functional email address
_
3. marraskuuta 2008 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
milläs softalla sai subit srt muotoon ei muista enään...
Habanera
Newbie
_
3. marraskuuta 2008 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Subtitle Workshop ohjelma.
Sieltä TOOLS =>Patch Convert
Sieltä sub tiedoston sijainti ja mihin haluut muunnoksen ja "output format" pitää olla se SubRip
NEXT=> OK, OK OK............
make73
Suspended due to non-functional email address
_
3. marraskuuta 2008 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Paljon...
Dreamtale
Newbie
_
13. toukokuuta 2009 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin itse kääntää nuita sub tiedostoja srt muotoon mutta huonolla tuloksella, eli ongelmani on se että kun olen muuntanut sen ja kokeilen laittaa sen sit elokuvan kans toimii niin tekstit menevät väärään aikaan. mistä moinen syy? vai teenkö jotain väärin..
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
14. toukokuuta 2009 @ 22:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"tekstit menevät väärään aikaan. mistä moinen syy?"
-Katso että teksti on tehty juuri siihen leffaan,niitä voi olla eri leikkauksia.
-Katso että "ruudunpäivitys" on leffaan sopiva.
Senior Member
_
16. toukokuuta 2009 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarzza:
"tekstit menevät väärään aikaan. mistä moinen syy?"
-Katso että teksti on tehty juuri siihen leffaan,niitä voi olla eri leikkauksia.
-Katso että "ruudunpäivitys" on leffaan sopiva.
Niin, ja tietenkin tarvittaessa ajastat ne uudelleen esim. subtitle workshop :lla
Dreamtale
Newbie
_
22. toukokuuta 2009 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiedä mitä tapahtui mutta kokeilin pari päivää myöhemmin uudestaa niin rupes toimii oikein.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2009 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa konvertointivaiheessa pitää syöttää se sub-tiedoston framerate ja toisella kertaa se meni sinulla tuurilla oikein, ei siinä sen ihmeempää. Jos et tiedä frameratea, niin avaa sub-tiedosto muistiolla, yleensä ensimmäisellä rivillä lukee framerate (23,976, 25, 29.97 on yleisimmät)
Member

5 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2009 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tehnyt niin, että olen vain vaihtanut yksinkertaisesti
tiedostopäätteen ja hyvin on toiminut tähän asti.
En tiedä onko oikein vai väärin mutta tällä tavalla mie teen : )

Asus Crosshair IV Formula | Phenom X6 1090T | Corator DS | 4Gb A-DATA 1600Mhz Xtreme | 1Tb Western Digital | Club3D Radeon HD5870 | Corsair 750HX | Antec Nine Hundred Two Ultimate Gamer | BenQ G2420HDBL | Logitech Z-5500 | Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty | Windows 7 Ultimate 64 bit | Apple iPhone 3G 8gb

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2009 @ 22:14

Newbie

2 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2009 @ 23:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EVGA:
Itse olen tehnyt niin, että olen vain vaihtanut yksinkertaisesti
tiedostopäätteen ja hyvin on toiminut tähän asti.
En tiedä onko oikein vai väärin mutta tällä tavalla mie teen : )
Juu tuolla tavalla mäkin teen ja hyvin on toiminu

"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen,joten älä koskaan yritä"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2009 @ 02:20

Mainos
_
__
 
_
Senior Member

15 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2009 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netistä löysin noita kaikkia edellisiä paremman vaihtoehdon (tai samaa jälkeä tulee kuin Subtitle Workshopilla, paljon pienemmällä vaivalla tosin.

subtosrt on vain 24kt kokoinen .exe jota ei tarvitse edes asentaa ja hyvin tuntuu toimivan.


Uppasin subtosrt:n pariin paikkaan:
http://g.imagehost.org/download/0923/subtosrt ja http://rs174.rapidshare.com/files/67637436/subtosrt.exe


Screenshot:

afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > sub srt muotoon
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy