User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 13:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > winmx3.3
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
winmx3.3
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pastor
Suspended due to non-functional email address
_
6. syyskuuta 2002 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko yhtään parempi kuin 3.22?
Hermanni
Junior Member
_
6. syyskuuta 2002 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no näin nopeasti niin pari paljon toivomaani uudistusta: eli tuki oggille ja tiedostot joilla on monta lähdettä, mutta kaikkiin on jono (eli status/ server 0+0) on nyt siellä alhaalla listaa niinkuin pitääkin (ette taineet taineet tajuta tuosta jälkimmäisestä mitään, mitä minä yritän sanoa :) ei se mitään kokeillaa niin ehkä ymmärrette mitä ajan takaa. Ja paljon kaikkia pientä lisäsälää ja tietysti vielä vähän sekavampi käyttöliittymä, no joka tapauksessa kannattaa päivittää minusta.
vilenius
Newbie
_
7. syyskuuta 2002 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä johtuu kun hain winmx 3.3 niin ei saa yhteyttä enää hakee mutta mitään ei tapahdu oli ennen 3,22 toimi ihan hyvin
poistin ja asensin 2 kertaa mutta ei tulosta
kani
Account closed as per user's own request
_
7. syyskuuta 2002 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toi uus winmx heittää jotain errorii kehiin. Mites muilla??
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. syyskuuta 2002 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla 3.3 pelaa muuten hyvin, mutta muut eivät pysty uploudaamaan yhtään mitään. Edellisessä versiossa sentään joku sai ulos jotain, mutta nyt ei mitään. Olisiko jollain mitään vinkkiä heittää tuohon ongelmaan? Asetuksia on kokeiltu muutella.
pastor
_
8. syyskuuta 2002 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt parin päivän kokemuksella ei voi ainakaan moittia ohjelmaa. Ei kaatuilua eikä minkäänlaista jumimista. Nopeampi kuin 3.22 etsinnässä ja valikkojen käytössä.
vilenius
Newbie
_
8. syyskuuta 2002 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla toimii kaikki ihan ok paitsi winmx hakee yhteyttä mutta ei löydä
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. syyskuuta 2002 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on palomuuri päällä, niin se wwinmx 3.3 ei läydä niitä oikeita portteja automaattisesti, vaan ne on laitettava sinne itse, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Topinen kohta on tämä secondary ja primary kohta. Mulla tuntuu toimivan vain secondaryllä, tosin sen ekan uuden version jälkeen en ole toista kokeillutkaan.
verkkeli
_
10. syyskuuta 2002 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muuten 3.3 on parempi, mutta kun etsii tiedostoi niin se lajittelee ne ihan miten sattuu...(en tarkota ettenkö tietäs miten niitten järjestystä muutettas)
Mainos
_
__

_
vilenius
Newbie
_
12. syyskuuta 2002 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3,22 löysi portit yhteys tuli parissa sekunnissa. koitin koulun koneella ja toimi ihan hyvin toi 3,3. kuulin että filujen määrällä olisi merkitys? on n.270. aina kun koitan se alottaa libraryn tekemisen uudelleen. vinkkejä porttien laittamiseen ? kiitos etukäteen! ongelma selvis norton antivirus esti yhteyden kiitos sille!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2002 @ 13:53

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > winmx3.3

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy