User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 13:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > logitech g5 -hiiri vika / uusi hiiri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Logitech G5 -hiiri vika / Uusi hiiri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
5. marraskuuta 2008 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Eli mulla on käytössä Lohitech G5 -hiiri (vanhempaa mallia), jossa on semmonen vika että aina välillä pätkäsee niin että vaikka hiirtä liikuttaa niin tuo hiiren osoitin ei liiku mihinkään. Pätkäsy kestää yleensä sekunnin pari, joskus pitempään. Samalla kun pätkäsee, niin kuuluu se sama pippaus kun laittaa jonkun usb-laitteen kiinni koneeseen. Yleensä hiiri pätkii eniten peleissä, mutta joskus vaikka ei tekisi mitään koneella. Kuulostaa varmaan usb-portti (mikälie) vialta, mutta olen kokeillut laittaa hiirtä eri usb-paikkoihin, mikä ei poista ongelmaa.

Jos ongelmaan ei löydy ratkaisua, niin ehdotelkaapa jotain hyviä ja kohtuu halpoja (alle 50?) pelihiiriä. Kaikki käy paitsi langattomat.
Senior Member

32 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2008 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutamia kertoja olen jo lukenut, että G5 johto on pettänyt ja aiheuttanut vastaavia ongelmia.

Onko sinulla mitään muista USB laitteita koko aikasesti kiinni koneessa, mitkä pätkivät?
Onko mahdollisuutta käydä kokeilemassa hiirtä toisessa/kaverin koneessa?

Jos päädyt ratkaisuun, että hiiri on rikki:
Oletan ettei takuuta ole enään jäljellä kerta aloit jo ehdottamaan uuden hiiren ostoa..? Selvältä myös tuntuu ettet halua palata takaisin ostamaan samanlaista hiirtä. Lähes kaikkien suosittelema ja parhaana oikean käden hiirenä pidetty Razer DeathAdder olisi minunkin ehdotus: http://oma.afterdawn.com/neverlife/show_image.cfm/20304

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ01-00150100-R2M1

Hiirimatto on myös tärkeä elementti tässä hommassa, sillä mikään Windows 98:sin mukana tullut sininen muovilätty ei anna oikeutta "pelitason" hiirelle. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/MU-QPAD-4LG

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2008 @ 00:25

Member
_
6. marraskuuta 2008 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täältäkin pisteet DeathAdderille, Täydellinen pelihiiri ;)
Member

7 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2008 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdottakaas mullekki jotai hiirtä.

Hiirimattona toimii Ulti-mat Breathe X2. DeathAdder ei valitettavasti käy, kaverilla testasin sitä tän hiirimaton kanssa ni ei sitten sopinut niin yhtään. :S
Member
_
13. marraskuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Logitech MX518 oma ehdotukseni, tuota aion itse seuraavaksi kokeilla :)
Mainos
_
__

_
Noogai
Junior Member
_
26. tammikuuta 2009 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, minulla oli sama ongelma vanhassa G5:ssa, takuuseen ja uudempi versio tilalle. Hyvin on pyörinyt.
Jos olet himo kynyniska (niinkuin minä) ja tulee niitä "CS-rageja" niin ainakin minun kohdalla MX hajosi :p
perkuleen CT:t..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2009 @ 13:29

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > logitech g5 -hiiri vika / uusi hiiri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy