User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 11:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > maksullinen vs maksuton virustorjunta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
maksullinen vs maksuton virustorjunta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2008 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On tässä kohta tullu aika sanoa good bye tolle mun f-secure 08:lle. Pohdin tässä että kumpi on järkevämpi maksullinen vai maksuton softa, puhun siin molemmista sekä palomuuri että
virustorjunta. Tuota jetico + antivir meinaaan kokeilla f-secure 08 ilmotti että ois löytyny 6 virusta ei pidä paikkansa uskoisin minä .
AfterDawn Addict
_
8. marraskuuta 2008 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile mieluimmin avast ja zonealarm yhdistelmää. Itsellä ainakin toiminut loistavasti.
Senior Member

38 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2008 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon f-securea käyttäny joskus, mutta sit vaihtu avastii ja en kyllä kadu vaihtoa. Eli Avastia suosittelen.
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2008 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avast esim. Comodon kanssa on hyvä yhdistelmä

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
Member

11 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla Avast-Comodo yhdistelmä on toiminut hyvin.

Acer Aspire 7730G & Win7
HTC Sensation XE & ICS+Sense 4.0
Joffel
Junior Member

6 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä oli F-Secure -08 ennen, päätin vaihtaa Avastiin kun alkoi kone käyttäytymään oudosti... Asensin Avastin ja Malware bytes antimalwaren. Viiruksia löyty aivan sairaasti. F-Secure ei ollu ilmotellu mistään mitään :D Että näin, kyllä mä ton maksuttoman virusturvan kannalla oon.
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2008 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ongelmia tuon f-securen poiston kanssa se on ku liima tuo kuvake päällä tolla alalaidassa poistin lisaa ja poista ohjelmat kohdasta sen mutta nyt en saa rekisteriä pois päältä eli miten se onnistuu? sorry ongelma hoidettu jo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2008 @ 14:30

Senior Member

8 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2008 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AfterDawn Addict
_
8. marraskuuta 2008 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistetääns vielä tollaiset yhdistelmät.

Avast Antivir + Kerio Personal Firewall.
Mc Afee + Zone Alarm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2008 @ 19:59

Member
_
8. marraskuuta 2008 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kokeile mieluimmin avast ja zonealarm yhdistelmää. Itsellä ainakin toiminut loistavasti.
Täältä myös ääni kyseiselle kaksikolle.
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2008 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avira Antivir Pe classic ja Zonealarm...:)
Reaktiivi
Newbie

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2008 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avira antivir ja Comodo, toimii ainaki mulla... :)
Mainos
_
__

_
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2008 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttäs aika hyvin toimivan tuo zonealarm + avast yhdistelmä
vaikka aikasemmin za oli buginen paska joka tulppas jopa netti yhteyksiä
kiitoksia vaan kaikille jotka neuvo
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > maksullinen vs maksuton virustorjunta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy