User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 05:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > 250-320 gb digiboxi kaapelitalouteen
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
250-320 gb digiboxi kaapelitalouteen
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Hermunen
Newbie
_
8. marraskuuta 2008 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Eli olen tässä pidemmän aikaa harkinnut uuden boxin ostoa, koska humaxin 80 gb boxissa ei riitä tallennuskapasiteetti tarpeisiini ja kuva on aivan helkutin huono. Menee uusi telkkari ihan polusta, kun kuvanlaatu on niin surkea, ilmeisesti humaxista johtuen.

Aluksi olin täysin vakuuttunut, että tuleva boxini on merkiltään Topfield ja tallennuskapasiteetti 250-320, mutta nyt olen tehnyt hintavertailua ja esim. Inverton bokseja saisi suht edullisesti vastaavalla tallennuskapasiteetilla. Minkä merkkinen tallentava boxi 250 - 320 gigan muistilla minun siis kannattaisi hankkia. Vaihtoehtoja, kun on niin monia.

Haluaisin varmatoimisen, suht nopean, toimivan tiedostojen siirtomahdollisuus pc:lle ja takuu hyvän kuvanlaadun. Hintahaarukka tuossa 200-350 egen tienoilla.

Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitte...imum_t-8000_pvr
Menee vähän yli budjetin, mutta kannattaa. Tallenna kahta ja katso kolmatta, itellä on tommoinen boxi ja tiedostonsiirto onnistuu hyvin tietokoneen ja tuon valillä kun siinä on gigabit verkkoliitäntä. On Hdmi liitäntä. Tallennustilaa voi lisätä vaikka ulkoisella kiintolevyllä. Vakiona 320Gt. On varmatoiminen ja hyvä kuvanlaatu Mb testivoittaja myös..

Power corrupts
Hermunen
Newbie
_
21. marraskuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, mulla oli aikoinaan ensimmäinen ei-tallentava digiboksi Maximumm ja piti kolme kertaa vaihtaa se boksi, kun se ei toiminut. Mutta siitä on jo vuosia. Menee tosiaan vähän yli budjetin, mutta muuten kuulostaa tosi hyvältä boksilta :).
Mainos
_
__
 
_
Hermunen
Newbie
_
24. tammikuuta 2009 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin maanantaina ostamassa Maximum c-8000 tallentavan boksin. Toisena vaihtoehtona oli tuo Topfieldin vastaavan kokoinen boksi, mutta päätin sitten kuitenkin hankkia Maximumin. Samalla ratkesi edellisen boksin yhteydessä ilmennyt huono kuvanlaatu, kun ostin Hdmi-kaapelin ja yhdistin sen uudesta boksista telkkariin ja kappas vaan, kuvanlaatu on huikaisevan terävä. :) Toivottavasti tuo osoittautuu pitkällä tähtäimellä toimivaksi boksiksi... Kannatti tämä vuoden jahkaaminen, kun 320 gigaisten boksien hinnat tulleet niin romahtamalla alaspäin.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > 250-320 gb digiboxi kaapelitalouteen
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy