Apua! Menin tyhmänä poistaa Nortonista ylipuolet, josta olin maksanut 100 ?!! Mitä nyt teen?? Kaveri neuvoo, että pitäisi Lataa joku ihmeen Avast, Mitä teen??
No jos tuolla Nortonilla on/oli vielä lisenssiaikaa jäljellä niin kyllä se kannattaa käyttää loppuun asti, tyhjästä ei kannata maksaa.
Eli etsit tuon Nortonin tilaus/aktivointikoodin valmiiksi käsiisi ja poista Nortonin asennus Ohjauspaneelin kautta. Sen jälkeen asennat sen uudestaan ja syötät sille tuon koodin.
Kun Nortonista sitten jossain vaiheessa loppuu lisenssi niin silloin poistat ohjelman ja asennat jonkin muun ohjelman tilalle, kuten vaikka kaverisi ehdottaman Avastin, tai jatkat Nortonin lisenssiä maksamalla siitä lisää jos ohjelman olet hyväksi havainnut.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos: No jos tuolla Nortonilla on/oli vielä lisenssiaikaa jäljellä niin kyllä se kannattaa käyttää loppuun asti, tyhjästä ei kannata maksaa.
Eli etsit tuon Nortonin tilaus/aktivointikoodin valmiiksi käsiisi ja poista Nortonin asennus Ohjauspaneelin kautta. Sen jälkeen asennat sen uudestaan ja syötät sille tuon koodin.
Kun Nortonista sitten jossain vaiheessa loppuu lisenssi niin silloin poistat ohjelman ja asennat jonkin muun ohjelman tilalle, kuten vaikka kaverisi ehdottaman Avastin, tai jatkat Nortonin lisenssiä maksamalla siitä lisää jos ohjelman olet hyväksi havainnut.
Mä oon aika aloittelia viel näis tietokone jutuissa.. Mist saan mun aktivointi koodin, katoin mun sähköpostit eikä ollu siellä, ja viel, mist voin asentaa Nortonin uudestaa, norton oli jo täs koneessa, mut piti vaa ostaa lisä aikaa...
Tai lataat kyseisen asennuspaketin ohjelmasta mikä sinulla on ja alat asentamaan sen asentamisen alussa se kysyy täysi asennus, poisto, korjaus, ja valitse korjaus se korjaa asennuksen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kelari: Tai lataat kyseisen asennuspaketin ohjelmasta mikä sinulla on ja alat asentamaan sen asentamisen alussa se kysyy täysi asennus, poisto, korjaus, ja valitse korjaus se korjaa asennuksen.