User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 11:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > norton vai avast??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Norton vai Avast??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2008 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apua! Menin tyhmänä poistaa Nortonista ylipuolet, josta olin maksanut 100 ?!! Mitä nyt teen?? Kaveri neuvoo, että pitäisi Lataa joku ihmeen Avast, Mitä teen??

Acer - Aspire M5100
AMD Anthlon (TM) 64 X2 Dual core Prosessor 6000+ 3,00 GHz
ATI Radeon HD 2600 Pro
3,00 Gt Ram-muistia
32-bittinen käyttöjärjestelmä
Aikas hikinen kone :D;D
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2008 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos tuolla Nortonilla on/oli vielä lisenssiaikaa jäljellä niin kyllä se kannattaa käyttää loppuun asti, tyhjästä ei kannata maksaa.

Eli etsit tuon Nortonin tilaus/aktivointikoodin valmiiksi käsiisi ja poista Nortonin asennus Ohjauspaneelin kautta. Sen jälkeen asennat sen uudestaan ja syötät sille tuon koodin.

Kun Nortonista sitten jossain vaiheessa loppuu lisenssi niin silloin poistat ohjelman ja asennat jonkin muun ohjelman tilalle, kuten vaikka kaverisi ehdottaman Avastin, tai jatkat Nortonin lisenssiä maksamalla siitä lisää jos ohjelman olet hyväksi havainnut.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2008 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
No jos tuolla Nortonilla on/oli vielä lisenssiaikaa jäljellä niin kyllä se kannattaa käyttää loppuun asti, tyhjästä ei kannata maksaa.

Eli etsit tuon Nortonin tilaus/aktivointikoodin valmiiksi käsiisi ja poista Nortonin asennus Ohjauspaneelin kautta. Sen jälkeen asennat sen uudestaan ja syötät sille tuon koodin.

Kun Nortonista sitten jossain vaiheessa loppuu lisenssi niin silloin poistat ohjelman ja asennat jonkin muun ohjelman tilalle, kuten vaikka kaverisi ehdottaman Avastin, tai jatkat Nortonin lisenssiä maksamalla siitä lisää jos ohjelman olet hyväksi havainnut.

Mä oon aika aloittelia viel näis tietokone jutuissa.. Mist saan mun aktivointi koodin, katoin mun sähköpostit eikä ollu siellä, ja viel, mist voin asentaa Nortonin uudestaa, norton oli jo täs koneessa, mut piti vaa ostaa lisä aikaa...

Acer - Aspire M5100
ATI Radeon HD 2600 Pro
3,00 Gt Ram-muistia
kelari
Senior Member
_
9. marraskuuta 2008 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai lataat kyseisen asennuspaketin ohjelmasta mikä sinulla on ja alat asentamaan sen asentamisen alussa se kysyy täysi asennus, poisto, korjaus, ja valitse korjaus se korjaa asennuksen.
Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2008 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kelari:
Tai lataat kyseisen asennuspaketin ohjelmasta mikä sinulla on ja alat asentamaan sen asentamisen alussa se kysyy täysi asennus, poisto, korjaus, ja valitse korjaus se korjaa asennuksen.
Jos teen näin, että Poistan koko Nortonin, sit lataan sen: http://www.symantecstore.com/dr/sat2/ec_...&xid=49468&S1=2 Ja sitte Se on mulla...??

Acer - Aspire M5100
ATI Radeon HD 2600 Pro
3,00 Gt Ram-muistia
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > norton vai avast??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy