User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 02:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox live
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox Live
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Querin
Newbie
_
12. marraskuuta 2008 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Olen yrittänyt saada Xbox liveä toimimaan, mutta aika huonolla menestyksellä. Ongelma on tämä, minulla on modeemista langaton netti tietokoneeseeni. Olen liittänyt Xbox 360 konsolin nettipiuhalla tietokoneeseeni. Kysyisin että saanko tällä tavalla netin toimimaan myös Xbox 360:ssä

Jos se onnistuu niin...Minun pitäisi varmaan asentaa kaikki asennukset boxiini, jotta se tunnistaisi tietokoneeni. Kokeilin testata liveäni niin se rupesi valittamaan ip osoitteista.

IP asetukset:
IP address
Subnet mask
Gateway

Dns asetukset:
Primary DNS server
Secondary DNS server

PPPoE asetukset:
User name
Password
Service name

Advanced asetukset:
Host name
alternate MAC address

Eli en tiedä ollenkaan yllä olevista asetuksista,mitä niihin pitää laittaa ja mistä ne voi löytää, jotta liveni toimisi. Kiitoksia etukäteen kaikille vastaajille..
samu123
Newbie

1 tuotearvio
_
12. marraskuuta 2008 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miulla valitti ip kohdassa niin piuha oli rikki.. Ei varmaa kyl täs ole siintä kiinni.
peta69
Suspended due to non-functional email address
_
13. marraskuuta 2008 @ 03:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko jotain esteitä mikset voisi liittää boxia suoraan modeemiin? koska silloin se ainakin toimisi ilman erinäisiä säätöjä. Muuten en tohon osaa vasta mitään jos haluat koneesi kautta boxin nettiin :(
Mainos
_
__

_
tonmi
Newbie
_
13. marraskuuta 2008 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se varmaan auttaisi jos laittaisit nettiletkun suoraan modeemiin, ellei sulla oo xbox elite/langaton verkko xboxis.
Liven pitäisi toimii samantien, jos ei mee xboxis network settings ja test LIVE connection.
Asetukset saa xboxiin esim Windows media player 11 avulla tai TVersityllä jakamalla kansiot kotiverkkoon
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox live

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy