User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 22:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > acer 7520g ajureita
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer 7520G ajureita
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nobylol
Newbie
_
15. marraskuuta 2008 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, elikkä tuollanen läppäri löytyy ja hommat on alkanu pikku hiljaa kuseksimaan joten ajattelin josko uudet ajurit auttais. Yritin itse ettiä myös, mutta oon sen verran huono näissä asioissa että parempi turvautua muiden apuun..

Jos niistä ongelmista nyt myös sen verran, että esim. WoWissa fps laskee n. joka minuutti 2-5 tasolle, samalla myös äänet alkaa "lagimaan", tuntuu että niissäkin "fps" laskis.

Tosiaan, ei mitään hajua johtuuko ongelma ajureista saati sitten ratkeeko joten kaikki vinkit otetaan vastaan.
Senior Member
_
15. marraskuuta 2008 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä ny usko, että se on ajureista kiinni.

Joku muu juttu nyt on koneessa. Pöpö/haittaohj., siivouksen tarve.
AWC:n voisit ladata. Asenna, skannaa, korjaa.

Järjestelmänpalautus

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/718744
Katos toi @yaht:n ohje myös. CCleaner ja Malwarebytes' Anti-Malware ohjelmat.

Noi siivoukset kun oot tehny, lataa HijackThis, ota loki, ÄLÄ KORJAA MITÄÄN, ja lähetä se virustorjunta.net osoitteeseen. Siellä on koulutetut fixaajat, jotka opastavat sinua. Rekisteröityä täytyy, ILMAINEN.

EDIT: voihan tietty kyseessä olla myös joku orastava mekaaninen vika.
Tai samaan aikaan pelatessa, taustalla pyörii hirmu määrä muita ohjelmia.

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2008 @ 15:43

Senior Member

3 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseisessä mallissa on myös erittäin pahoja lämpö-ongelmia, suurinpana syynä tuon koneen pöly-alttius.

Näissä kolmessa ketjussa on tuosta läppäristä ja sen ongelmista enemmänkin tietoa:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/675961
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/711845
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/715918

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2008 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ja mää oon yksi uhri ja kirjottelija noilta palstoilta.
Puhaltaako asulla kone ulos todella kuumaa ilmaa kun oot pelannut vaikka 30 min ajan?
Tai sillon kun alkaa lagitus niin ottaako tuuletin kierroksia?
Mulla on kokemusta tästä!

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
Nobylol
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kyl tuuletin alkaa hurisemaan noiden piikkien aikana, ja puhaltaa kuumaa ilmaa. Lueskelin tässä WoWin foorumeita ja muillakin, etenki Acerien läppäreiden omistajilla on sama ongelma. Siellä oli puhetta myös audiodg.exe prosessista joka pomppaa nimenomaan piikkien aikana 40-50 prosenttiin.
Mainos
_
__

_
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tossa on kopsattuna mun tilitys, sulla saattaa olla täysin sama ongelma/vika!:

Aattelin heti ruveta kirjottamaan kokemuksestani, laitoin juuri kiinni takakannen osan, jonka takana on siis on tuuletin yms. härpäkkeet. Aluksi halaun sanoa, että homma ei ollut helppo. Luukun avaaminen oli älyttömän vaikeaa(kannessa ei ole mitään loogista tapaa avata, vasan se täytyy repiä, hikipäissä että ei vahingoita konetta). myös Selkäpiissä karmi Joden tarina siitä kuinka avauksen jälkeen näyttö ei toiminut. Luojan kiitos mulla toimii. Nyt oon käyttänyt konetta 30. minsaa, eikä yhtään tuulettimen kiihdyttämiskohtausta oo tullut, myös tuulettimesta tulee vilposta ilmaa eikä kuumaa. Käytön pölyjen imuroimiseen koneen sisältä imuria, jonka jälkeen puhalsin paineilmalla pois loput pölyt(ostin pullon verkkokaupasta n.12?) Kannen puhalsin vain kylmästi paineilmalla(SIITÄKIN LENSI YLLÄTTÄVÄN PALJON). Myös oli ilahduttavaa tuntea kuinka kylmä ilma tuulahti pois koneen sisältä kun käynnistin!!! On hienoa huomata jos tämä on nyt tässä ja pelit pyörii taas. Tosin tää tulee varmaankin oleen puolenvuoden välinen homma. Jaa-a mitäköhän mun pitäs vielä sanoa...???

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2008 @ 14:28

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > acer 7520g ajureita

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy