User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 20:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > 46 tuumasten taulutelkkareiden omistajat! mikä etäisyys kun kone kiinni telkussa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
46 tuumasten taulutelkkareiden omistajat! mikä etäisyys kun kone kiinni telkussa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
josse123
Newbie

1 tuotearvio
_
15. marraskuuta 2008 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku omistaa 46 tuumasen taulutelvision ja käyttää tai on käyttänyt konetta siinä niin voisi valaista minua hieman.

Eli miltä etäisyydeltä olet surffaillut kun olet telvisiota käyttänyt näyttönä (metreinä noin?)?

Niin ja pystyykö esimerkiksi tämän foorumin tekstejä näkemään n. 3metrin päästä?

Itse olen ostamsaa 46 tuumaista ja tarkoitus olisi pitää siinä myös konetta ja langattomalla näppiksellä ja hiirellä olla sohvalla ja surffailla netissä yms. Oma katselu etäisyyteni tulee olemaan max 3.5m kun koneella olen, mutta 3metristä yleensä

Jos jollain on kokemusta tai joltain muun kokoisen näytön kautta ollut koneella niin kertokaa ihmeessä jotain.

Joshe
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > 46 tuumasten taulutelkkareiden omistajat! mikä etäisyys kun kone kiinni telkussa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy