User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 01:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > mikä puhelin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä Puhelin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AzDeR
Junior Member
_
17. marraskuuta 2008 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs vaatimukset

Mp3 Soitin
WLan
S60 Mielellään

Mahdollisimman halpa.
_nako_
Suspended due to non-functional email address
_
18. marraskuuta 2008 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nokia 6121 classic (musta). On ollu tosi hyvä. Oon ny käyttäny sitä kohta vuoden ja oon ollu siihe tosi tyytyväine. Siinä voi muokkailla videoit niiku jollaki movie makerilla, netti niiku nopee internet ja mp3 kappaleit mahtuu 2 gigan eestä jos ostaa micro sd muitikortin. 2 meganpixelin kamera. Hinta 200e. SUOSITTELEN!

Kato lisää tietoo:

--------> http://www.nokia.fi/link?cid=PLAIN_TEXT_243014 <--------

Youtube: GuitarPyrtsi:http: //www.youtube.com/user/GuitarPyrtsi

AzDeR
Junior Member
_
19. marraskuuta 2008 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
serkulla on, wlan puuttuu ;)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > mikä puhelin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy