User Käyttäjä Salasana  

maanantai 3.3.2025 / 13:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > laajakaistareitittimen osto edessä.. gurut auttakkee.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Laajakaistareitittimen osto edessä.. Gurut auttakkee.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie

7 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2008 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs pitäisi ostaa "uutta" teknologiaa vanhan modeemin tilalle.
Liittymä on 10 meganen ja olen katsellut paria reititintä. Buffalon WHR-HP-G54 ja Telewell TW-EA510 V.3. Pitäis kone saada seinään kiinni ja sit langaton PS3:lle. Onko noilla mitään suurta eroa toisiinsa? Ja onko adsl2+ yms. vaikutusta mihinkään?
Moderator
_
18. marraskuuta 2008 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Onko noilla mitään suurta eroa toisiinsa? Ja onko adsl2+ yms. vaikutusta mihinkään?
Eipä varmaan suurempia eroja ole. Hallinnassa ja käytettävyydessä on kyllä jotain eroja.

Tottakai adsl2+ vaikuttaa johonkin :) jos se ei vaikuttaisi niin eihän sitä ominaisuutta laitettaisi. Varmista kuitenkin että liittymäsi on toteutettu ADSL-tekniikalla.
Senior Member

2 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa nykyään kaikki uudet mallit tukea adsl2+:saa. Itse olen suosinut a-linkin roadrunner sarjaa. Eroja ovat oikeastaan käyttöliittymä eri-merkkisten välillä. Joissakin ehkä helpompi avata portteja yms, mutta kyllä se kaikissa onnistuu.
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen D-Linkin reitittimiä, on hieman hinnakkaita mutta toimii varmasti.

Power corrupts
T/D/F
Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2008 @ 00:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy:

.
Olen eri mieltä. Viisi rikkinäistä D-Linkin tukiasemaa ja kolme rikkinäistä PCI-väylään kytkettävää wlan-korttia riittivät kertomaan D-Linkin "laadusta" ihan tarpeeksi. Sen sijaan esimerkiksi A-Linkin tuotteista en ole kuullut mitään huonoa, mutta D-Link on valmistaja, johon ainakaan itse en koske edes pitkällä tikulla.
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2008 @ 00:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti T/D/F:

.
Olen eri mieltä. Viisi rikkinäistä D-Linkin tukiasemaa ja kolme rikkinäistä PCI-väylään kytkettävää wlan-korttia riittivät kertomaan D-Linkin "laadusta" ihan tarpeeksi. Sen sijaan esimerkiksi A-Linkin tuotteista en ole kuullut mitään huonoa, mutta D-Link on valmistaja, johon ainakaan itse en koske edes pitkällä tikulla.
Ettei olisi jo käyttäjässä vikä.. :D Miksiköhän tuohon minun D-linkin tukiasemalle on annettu 11 -vuoden takuu.. Hmm

Edit; http://www.virustorjunta.net/modules.php...article&sid=740
Näitä juttuja on ollut noissa A-linkin ^laatu^ reitittimissä..

Just.. pysyn kannassani

Power corrupts

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2008 @ 00:54

Mainos
_
__

_
T/D/F
Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2008 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti T/D/F:

.
Ettei olisi jo käyttäjässä vikä.. :D Miksiköhän tuohon minun D-linkin tukiasemalle on annettu 11 -vuoden takuu.. Hmm

Edit; http://www.virustorjunta.net/modules.php...article&sid=740
Näitä juttuja on ollut noissa A-linkin ^laatu^ reitittimissä..

Just.. pysyn kannassani
Itselläni ei ole ollut käytössä kuin tuo D-Linkin PCI-väyläinen wlan-kortti, tukiasemat olivat muualla. Ja takuu... noh, tuossa wlan-kortissa oli viiden vuoden takuu. Kun se hajosi, tappelimme maahantuojan kanssa kolme kuukautta, emmekä saaneet uutta korttia. Että turha niitä pitkiä takuita on antaa, jos ne eivät toimi. Olimme jo hankkineet uuden wlan-kortin, mutta kokeilimme kepillä jäätä. Ja tuo lähettämäsi linkki koskee softaa, ei itse laitetta. Softavikoja nyt on joka puolella. Uskoisin, että D-Linkin laitteissa voi yhtälailla olla bugeja - ja varmasti onkin. Bugitonta softaa on tuskin olemassa missään.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > laajakaistareitittimen osto edessä.. gurut auttakkee.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy