User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 03:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > asus eeepc 4g
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus Eeepc 4G
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kseta
Suspended due to non-functional email address
_
18. marraskuuta 2008 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin kesällä y.m. pikku pc:n. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen mutta sellanen pikkuongelma sen käytössä on että en saa sitä "kirveelläkään" yhdistymään salasanalla suojattuun langattomaan verkkoon. Kun sitten poistan salasanan lähettävästä modeemista Eeepc yhdistyy siihen ongelmitta.
Osaiskohan joku neuvoa mitä pitäis tehdä?
Oletan että sama ongelma on tullut muillakin eteen.
Member

1 tuotearvio
_
18. marraskuuta 2008 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kseta:
Ostin kesällä y.m. pikku pc:n. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen mutta sellanen pikkuongelma sen käytössä on että en saa sitä "kirveelläkään" yhdistymään salasanalla suojattuun langattomaan verkkoon. Kun sitten poistan salasanan lähettävästä modeemista Eeepc yhdistyy siihen ongelmitta.
Osaiskohan joku neuvoa mitä pitäis tehdä?
Oletan että sama ongelma on tullut muillakin eteen.
Tuota tuota... kirves ei ole sopiva työkalu tietokoneen yhdistämiseen verkkoon. :)

No niin, asiaan. Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa oman Asuksen (myös Asus Eee PC 4G) kanssa. Se menee langattomaan verkkoon kyllä, kun antaa salasanan. Minulla on ns. WEP-salaus, joka on kevyt. Se ainakin toimii. Katso ruutukaappauksia tältä sivulta, jos sattuu auttamaan. Löytyy sivun alaosasta.

http://www.saunalahti.fi/jaripepe/eee_pc/ruudut.html

Ohjeiden aloitussivu:

http://www.saunalahti.fi/jaripepe/eee_pc/

kseta
Suspended due to non-functional email address
_
18. marraskuuta 2008 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan tolla salasanan muodolla ja pituudella merkitystä?
(nykyisessä taitaa olla pelkkiä pieniä kirjaimia 10 kpl) ja salaus on joku "kehittyneempi" kuin WEP.
Mutta kokeillaan vaihtoehtoja.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > asus eeepc 4g

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy