User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 03:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänikortin ja bios ajuri onkelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänikortin ja BIOS ajuri onkelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Asros
Suspended due to non-functional email address
_
22. marraskuuta 2008 @ 01:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs juu. Juuri toissa päivänä formatoin koneen ja asensin Windows Xp:n uudelleen ja latailin ajureita. No siinä sitten ajurien asennuksen jälkeen käynnistin koneen uudelleen ja ihmettelin että kun ei kuulu niitä perus käynnistys ääniä. DxDiagin sound osiosta katsoin että mitäs sinne ja tuon nyt kopion tähän :No sound card was found. If one is expected, you should install a sound driver provided by the hardware manufacturer.

Että on se kumma kun ei hp:n omilta sivuilta ladatut ajurit eivät toimi.

Täältä olen ladaanut ajureita

Koneena toimii hp:n pakettikone pavilion t3000 ja Everest löytää ATI SB400 AC'97 Audio Controller PCI

HP:lle olen lähettänyt kaksi viestiä jo asiasta mutta mitään ei ole vielä kuulunut.

Sitten se BIOS, samasta paikasta päivitystä siihe olen yrittänyt saada ja asennuksen loppupuolelle iskeytyy kuvaruutuun viesti: Unable to update system BIOS(9) ei muuta.

Viesti on vähän sekava kun väsyttää semi paljon mutta yrittääkää saada selko siitä ja kiitos näin jo etukäteen vastauksista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänikortin ja bios ajuri onkelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy