User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 13:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > pdf kuvaksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PDF kuvaksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sammy7
Newbie
_
22. marraskuuta 2008 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä ohjelmalla tai miten saan PDFn ja PTTXn kuvaksi (jpg, tiff, png...) ? Olen yrittänyt etsiä convertteria, mutta lähes kaikki ovat maksullisia ja näin opiskelijabudjetille ne eivät ole mahdollisia. Mulla on vanha Adobe Reader sekä Foxit, mutta kummallakaan ei ole onnistunut. Yritin ladata myös Foxit PDF Readerin, mutta se ei edes suostunut latautumaan. Laittaisin nämä PDFät osaksi DVDtä, siksi niistä pitäisi tehdä kuvia.

En tiedä laitoinko kysymyksen oikeaan kategoriaan, joten tämän voi siirtää oikeaan paikkaan.
Senior Member
_
23. marraskuuta 2008 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi ilmainen, joskin työläs konsti, on käyttää PrintScreeniä ja liittää se näytön kuva vaikka tähän ohjelmaan ja tallentaa jpg,tiff...

Esimerkki

Jos painat pelkkää PrintScrn nappulaa, kuvaan tulee kaikki, mitä näytöllä näkyy. Painamalla alt-printscrn kuvaan tulee aktiivisena oleva ikkuna, tossa mun esimerkissä PhotoFiltre ja siihen liitetty kuva PDF-tiedostosta.

Kuten jo sanoin, työlästä on, mutta ilmaista.

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. marraskuuta 2008 @ 09:26

Sammy7
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, tuo on käynyt itsellänikin mielessä. Se vaan ei kauheasti houkuttele, koska noita PDF-sivuja on lähemmäksi sata. Uskoisin, että olisi joku ilmainen ohjelma tai vähemmän työläämpi keino, itse en vaan sitä ole löytänyt.
Senior Member
_
23. marraskuuta 2008 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sammy7:
Juu, tuo on käynyt itsellänikin mielessä. Se vaan ei kauheasti houkuttele, koska noita PDF-sivuja on lähemmäksi sata. Uskoisin, että olisi joku ilmainen ohjelma tai vähemmän työläämpi keino, itse en vaan sitä ole löytänyt.
"lähemmäs sata"
Tota mä pelkäsinkin.
Voin kysellä muualtakin tommosta ohjelmaa, mutta ilmainen..., huh-huh.

Saanko kopioida tuosta sun avauksesta suoraan pienen osan ja laittaa sen parille foorumille?

Sammy7
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä saa :) Kiitos paljo avusta! Tässä alkaa jo hieman tuskastumaan, kun oon jo vähän aikaa yrittänyt etsiä ratkaisua.
Senior Member
_
23. marraskuuta 2008 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.brothersoft.com/downloads/pdf-to-jpg.html

Siitä se ylimmäinen, asennus ja käynnistys.Kysyy tunnuksia, paina "try" haet sen pdf:n ja convert.
Tein testin yhdestä pdf:stä ja mulle ainakin tuli toistasataa jpg:tä.

Toiv. auttaa. Shareware ohjelma, mutta jos on kyse opiskelijan yhdestä työstä, kannattaa kokeilla.

EDIT: tulee niihin kuviin tosin ylimäär. teksti, mutta sen saa kyllä pois kuvankäs.ohjelmalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. marraskuuta 2008 @ 15:07

Sammy7
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain syystä tuo ohjelma ei tunnista noita minun PDFäni. Ne on alkujaan PPTXiä ja sitten muutin ne vanhemmiksi versioiksi eikä siltikään tunnistanut. Eikös Photoshopin pitäis osata avata PDFät sekä PTTXät?
Senior Member
_
23. marraskuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sammy7:
Eikös Photoshopin pitäis osata avata PDFät sekä PTTXät?
EI.
Adobe reader avaa pdf-tiedostot.
Adoben PhotoShop avaa psd,jpg,tiff...
Powerpoint avaa pttx...

Mainos
_
__

_
Sammy7
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin ajattelinkin.

Nyt sain mainitsemallasi ohjelmassa nuo auki. Kiitos paljon avusta!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > pdf kuvaksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy