VX550W ylikuuma?
|
|
Urozka
Suspended due to non-functional email address
|
24. marraskuuta 2008 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs ostin tässä pari viikkoa sitten koneen saksasta.
Kotelona on antec 300, jossa on powerin paikka alhaalla. Poweri on tällä hetkellä siten että tuuletin pohjaa vasten, alhaalla rako n.10mm. Muuten kopassa pyörii 120mm ja 140mm tuulettimet takana ylhäällä.
Toissa aamuna poweri tai sen tuuletin piti ihmeellistä ääntä, mutta se loppui aika nopeasto.
Avasin kopan ja kokeilin poweria, mutta se ei tuntunut älyttömän kuumalta, ehkä hieman lämmin. Ja pitäisikö kädellä tuntea kopan takaa powerin ulos tunkema ilma selvästi?
Kone on muuten toiminut kuin unelma. Silloin aamulla mulla oli ikkuna auki, että jos liian kylmä ilma jotenkin kiristäisi tuulettimen laakereita? (kuulostaa kyllä älyttömältä)
Että tulisiko olla huolissaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2008 @ 12:41
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2008 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Urozka
|
2. joulukuuta 2008 @ 11:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Tiedän että noin lukee antecin ohjeessa, mut eikös toi tuuletin nimenomaan ime ilmaa sinne sisäänpäin.
Jolloin nyt se saisi viileätä ilmaa kotelon pohjalta.
Kun mulla on hd4850 siinä päällä, jonka tuuletin puhaltaa suoraa ilmaa siihen poweriin.
Ja tosiaan corsairilta ne sanoi että saattaa johtua siitä kun poweri viilenee, ja samalla laakereiden öljyt myös, niin kestää aikansa ennenkuin ne öljyt muuttuvat nestemäisiksi tai jotai. Kuulostaa kyllä ihan järkeenkäyvältä...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2008 @ 11:25
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. joulukuuta 2008 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähän offtopiccia, mutta mulla on samanlainen poweri ja se oli asennettu se tuuletin alaspäin saksassa? Pitäs vissiin olla tuuletin ylöspäin sit?
|
Urozka
|
3. joulukuuta 2008 @ 17:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Saman ne teki mulle, eilen vaihdoin sen sit tuuletin ylöspäin.
Ku mun antecin(300) ohjeessa sanotaan niin, mut corsairin ohjeessa ei ole asennuksesta mitään asiaa, ainakaan että miten päin se sinne menee.
|
Mainos
|
  |
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. joulukuuta 2008 @ 17:59 |
Linkki tähän viestiin
|