User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > oma epsxe ongelma...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
oma ePSXe ongelma...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jannu83
Newbie
_
25. marraskuuta 2008 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips! Latasin tuossa jokunen aika sitten uuden ePSXe versio 1.7.0:n ihan vain noita Megaman/Rockman X -sarjan pelejä varten. No nyt on sitten sellainen ongelma että kun olen saanut japanilais vastineet (Rockman X4 ja Rockman X5) megamiehille, huomasin tälläisen jutun että intro videot toimii kuten pitääkin mutta sitten kun pääsen siihen aloitusruudun kohdalle niin siitä lähtien en kuule musiikkia vaikka mulla on äänet (Sound), CDDA äänet (CDDA Sound) ja XA äänet päällä. Musiikin sijaan kuulen jotain ihmeellistä rutinaa... semmoista "trrr-trrr-trrr-trrr" ääntä vain... o.o peliäänet kuuluu hyvin mutta en tiedä mikä ihme vaivaa musiikissa =/

Mulla on seuraavanlaiset pluginit päällä:

Bios: scph1001.bin
Video: Knack's Soft Driver 0.84
Ääni: P.E.Op.S. DSound Audio Driver 1.9 ja
CD-Rom: P.E.Op.S. CDR Driver 1.4

käyttiksenä mulla on windows vista home basic.

Mikä siis eteen? En mä jaksa kuunnella jotain epämääräistä Trrr-ääntä koko ajan. >.<
NesQ
Newbie
_
27. joulukuuta 2008 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsippäs äänelle seuraava plugini: Eternal SPU Plugin 1.50.
Toimii ainakin itsellä äänet tolla.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > oma epsxe ongelma...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy