User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 06:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > msi p35 neo-f ja e8400..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MSI P35 Neo-F ja E8400..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wreckedTo
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2008 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi olis pari kysymystä noista eli kun olen tilaamassa koneen joulukuun alussa niin haluaisin tietää että ovatko osat yhteensopivia?? Ei olis sit kiva maksaa turhaa bios päivityksestä etc.. ainii ja hwv:ssä on noussu hinnat ainakin omasta mielestä :((
EasyNote
Member
_
26. marraskuuta 2008 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä on yhteensopivia.

Tässä: http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=61167,76677
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2008 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wreckedTo:
Moi olis pari kysymystä noista eli kun olen tilaamassa koneen joulukuun alussa niin haluaisin tietää että ovatko osat yhteensopivia?? Ei olis sit kiva maksaa turhaa bios päivityksestä etc.. ainii ja hwv:ssä on noussu hinnat ainakin omasta mielestä :((

Pitäisi toimia ihan hyvin yhdessä. Vanhemmat BIOS-versiot vaativat aikoinaan päivityksen toimiakseen uusien core 2 duo prossujen kanssa, mutta nykyään pitäisi toimia ihan suoraan.
wreckedTo
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2008 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos avusta. :P
kilokeijo
Member
_
26. marraskuuta 2008 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://global.msi.com.tw/index.php?func=...incat_no=1#menu

tuolla on CPU support lista. eli vaatii vähintään bios version 1.7 toimiakseen.

Keijo tietää.
wreckedTo
Junior Member

1 tuotearvio
_
27. marraskuuta 2008 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kilokeijo:
http://global.msi.com.tw/index.php?func=prodcpu2&prod_no=1215&maincat_no=1#menu

tuolla on CPU support lista. eli vaatii vähintään bios version 1.7 toimiakseen.
No eikös P35 NEO-F Ole 1.7 BIOS??
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2008 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On 1.7 noissa, mutta prossusi on todennäköiesti SLB9J, joka tuon mukaan vaatii 1.A bioksen. Itselläni kyseinen prossu toimii 1.9:llä tällä hetkellä, mutta 1.7:lla ei toiminut, niinkuin tuosta listasta voidaan todeta.

Joudut siis päivittämään biossin joko itse tai pientä maksua vastaan liikkeessä. Helpointa on jos kaverilta/itseltä löytyy hiukan vanhempi prossu ja päivittää nopsaa vaikka windowsin kautta, niinkuin itse tein.

Jos ei kuitenkaan onnistu, niin suosittelen vaihtamaan emolevyä.
Mainos
_
__

_
wreckedTo
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. joulukuuta 2008 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rmCowboy:
On 1.7 noissa, mutta prossusi on todennäköiesti SLB9J, joka tuon mukaan vaatii 1.A bioksen. Itselläni kyseinen prossu toimii 1.9:llä tällä hetkellä, mutta 1.7:lla ei toiminut, niinkuin tuosta listasta voidaan todeta.

Joudut siis päivittämään biossin joko itse tai pientä maksua vastaan liikkeessä. Helpointa on jos kaverilta/itseltä löytyy hiukan vanhempi prossu ja päivittää nopsaa vaikka windowsin kautta, niinkuin itse tein.

Jos ei kuitenkaan onnistu, niin suosittelen vaihtamaan emolevyä.
Ok mut oisko sit P43 hyvä vaihtoehto ku on vaan 4 kalliimpi hwv:eessä?? vai onko siin sama bios??

Joo ja mun kamuilla on melkein kaikilla AMD Prossu :DDD Jotenka otan ehkä P43 tai GB-P45-DS3 kunhan tulee varastoon.

Ja tämmösseen siis olisin tilaamassa olisko käypä paketti??
E8400
9800GT
P43 tai Gigabyten P45-DS3
NeoHE 430W
Termaltake V9
4Gb Aeneon 800MHz kitti Hinta 491e MSI P43 emon kanssa. :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 20:28

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > msi p35 neo-f ja e8400..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy