User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 09:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > millä blu-ray soittimilla voi katsoa elokuvia dvd-r-levyiltä?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä Blu-Ray soittimilla voi katsoa elokuvia DVD-R-levyiltä?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Cacomuco
Member
_
28. marraskuuta 2008 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on sellainen "ongelma", että olen kerännyt itsepoltettuja elokuvia suuret määrät. Eli normaaleja DVD-elokuvia, joita olen sitten polttanut DVD-R-levyille, siinä normaalissa video_ts ja audio_ts-muodossa, eli periaatteessa nehän ovat virallisia DVD-levyjä.

Nyt, kun DVD-soitin on laukeamassa lopullisesti, niin ajattelin ostaa uuden soittimen, Blu-Ray-soittimen tai Pleikkari kolmosen. Osaatteko siis sanoa, mitkä laitteet toistaisivat noita itse poltettuja leffoja DVD-R-levyiltä? Olisi hienoa, jos PS3 toistaisi, koska mieluiten ostaisin sen, kun on kuulemma hyvä blu-ray-soitin ja muutenkin kelpo laite...

Kiitos vastauksista!
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2008 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PS3 on kyllä hyvä Blu-ray soitin. Luulen että se tukee myös noita kotipolttoisia levyjä, jos ne on ''standardien'' mukaisia, eli oikein poltettu. (en kyllä omista ps3 ni joku saa kyllä tarkentaa)

Power corrupts
Cacomuco
Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 22:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin nyt tuon PS3:n, joten voin itse vastata kysymykseen :)

PS3 tuntuu toistavan kaikenmaailman levyt mitä sinne vain sisään työntää. Ei ole vielä sellaista kotipolttoista levyn mokomaa tullut vastaan, jota se ei toistaisi täysin moitteetta.

Hieno laite, piru vie!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > millä blu-ray soittimilla voi katsoa elokuvia dvd-r-levyiltä?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy