User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta konetta!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
UUTTA KONETTA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
KilOGRAM
Newbie
_
29. marraskuuta 2008 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo moro ! tartteis hommata jostain uus kone melko halvalla kattelin tällasta http://www.jimmspc-store.fi/listaa/vendor/470/11/403 ja tosta toi 499.99 kone !! sillä kuulemma voi ihan hyvin pelata CS 1.6sta ja tota uutta Wowia !! jos millää voisitte auttaa vähäse ja kertoo mulle miten saisin kohtuu halvan koneen cs1.6 ja wotlkin pelaamiseen !! kiitos :)
magisteri
Newbie
_
29. marraskuuta 2008 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon ittekkin katellu samasta konetta, mutta en oo ollenkaan varma kuinka hyvä se on, kun 2gb ramia ja 2,2 ghz prossu, joten voisiko joku valasta mua vähän tämän asian kanssa. Soveltuuko tämä tietokone kuinka hyvin peleille?

Mikä käyttöjärjestelmä olis kaikista suositeltavinta tuolle koneelle, kun siinä ei sitä prosessorin mukana tule?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2008 @ 17:34

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta konetta!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy