User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 21:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoista esata kovalevyä hankkimassa..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoista esata kovalevyä hankkimassa..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Janne93
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. marraskuuta 2008 @ 01:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep elikkä alkaa vanhoilta kovalevyiltä olemaan tila loppu, niin olen ajatellut uutta hankkia.

Tuommoisia ulkoisia esata liitännäisiä kovalevyjä olen katsellut, kun olen ymmärtänyt että tuo esata on huomattavasti usb liitäntää nopeampi(?).

Eli jos viitsisitte jotain pakettia ehdottaa, mielellään hinta alle 150?. Kovalevy mahdollisimman iso, olen lähinnä noita 750 gigasia kasellut

Tuohon pakettiin pitäisi sisältyä siis kovalevy, kovalevyn kotelo ja esata liitäntä koneeseen. Eli siis pci paikkaan esata kortti tai tuollainen palikka mikä muuttaa normaali sata :n esataksi.

Seuraavia tuotteita olen bulldogista katsellut :

Lacie Destkop np 750
Sata -> esata liitäntä

Noistakin molemmista vielä hieman kysyttävää. Ensimmäiseksi tuosta kovalevystä, kuinka paljon vaikuttaa tuo 16mb:n välimuisti verrattuna 32 megaan? Ja sitten lähinnä mielipiteitä tuosta liitäntä palikasta, itselläni ei mitään tietoa tuon toimivuudesta yms...

Kiitokset näin etukäteen jo niille ketkä koittavat auttaa, minulla ei niinkään näistä ole kokemusta tai tietoja.

- Janne

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2008 @ 01:25

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoista esata kovalevyä hankkimassa..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy