NEC ND-2500 / CD-R Ongelma
|
|
Ziege
Newbie
|
20. helmikuuta 2004 @ 06:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämä otsikossa mainittu asema ei suostu lukemaan kaikkia CD-R levyjä. Polttaminen kyllä onnistuu. Tällä asemalla poltettuakaan levyä se ei enään pysty lukemaan.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2004 @ 06:17 |
Linkki tähän viestiin
|
ei kai ole incd:tä tai muuta pakettikirjoitussoftaa asennettuna?
|
Ziege
Newbie
|
20. helmikuuta 2004 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Nero 6.0.0.9 ainoa softa. Ostin koneen eilen eli en ole vielä muita ehtinyt asennella.
|
Newbie
|
20. helmikuuta 2004 @ 08:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläkin ollut joillain levyillä (dvd) sellaisia ongelmia, että on polttanut ihan mallikkaasti, mutta NEC ei ole lukenut niitä. Muilla asemilla luku kyllä onnistuu. Taitaa olla tuon NEC2500:n ominaisuus. :)
|
kokooja
Member
|
20. helmikuuta 2004 @ 10:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Itselläkin ollut joillain levyillä (dvd) sellaisia ongelmia, että on polttanut ihan mallikkaasti, mutta NEC ei ole lukenut niitä. Muilla asemilla luku kyllä onnistuu. Taitaa olla tuon NEC2500:n ominaisuus.
Jep ominaisuus on.
|
Ziege
Newbie
|
20. helmikuuta 2004 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelman syyksi onkin selvinnyt Neron omat image filet (nrg). Niiden tekeminenkin näköjään kusee. Kaikki muut siis toimivat paitsi nrg:stä poltetut.
|
jarzza
Suspended due to non-functional email address
|
21. helmikuuta 2004 @ 08:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Toi NEC tuntuu olevan tosi huono lukemaan (mulla 1300). Sen polttamat levyt näyttävät surkeilta Neron diagnostiikkaohjelman mukaan,
joskus jopa keskeytyy lukuvirheeseen.Toisessa
koneessa lukeva DVD(Samsung), testi näyttää samat kiekot virheettömiksi.Lisäksi noin joka kolmas DVD:tä jää rippaamatta, Samsungilla näin ei kertaakaan.
|
Moderator
|
21. helmikuuta 2004 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
1300a toimii/polttaa/lukee itsellä mainiosti, ei voi valittaa tuosta asemasta. Tuosta uudesta en sitten tiedä..
|
Senior Member
|
21. helmikuuta 2004 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä mulla ainakin NEC ND-2500A lukee polttamansa levyt. (ainakin toistaiseksi on lukenut)
|
Rakki
Suspended due to non-functional email address
|
23. helmikuuta 2004 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
mun nd-2500 ei kans lue mitään poltettuja dvd:tä mutta kun antaa kiekon rauhottua pari minsaa ni sitten lukee :)
|
Mainos
|
|
|
TVH
Junior Member
|
24. helmikuuta 2004 @ 05:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla niinikään NEC 2500, ei mitään ongelmia lukemisessa/kirjoittamisessa. Poltettu about 10 dvd, 30 cd-r ja muutamia kertoja cd/dvd-rw levyille.
|