User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 08:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps 3 hankinnassa, mutta mikä malli/versio???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS 3 Hankinnassa, mutta mikä malli/versio???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jereh82
Suspended due to non-functional email address
_
30. marraskuuta 2008 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro, elikkä olen hankkimassa Ps3.sta, mutta kun en ole tietoinen mikä malli/versio pitäisi hankkia ---> Help Me!! Silmään sattui Gigantin verkkokaupassa oleva tarjous, Ps3.en 40 Gb, 2.lla pelillä (Battlefield ja Call of Duty) 399 euroa. Toisaalla 80 Gb.n malli on ollut myös hyvin edullisesti. Mistä tiedän mikä malli kannattaa ostaa? Onko olemassa ns. vanhoja ja uusia 40 Gb malleja, miten ne eroavat?. Ja sitten vielä se 80 Gb malli, mitä muuta siinä on parempaa kuin kovalevykoko? Jos joku viitsii hieman tutkia tai ennestään tietää aiheesta ja ko. malleista/tarjouksista, ja vastaisi ympäripyöreeseen kysymykseen, olisi prkl.een hienoa. Nimittäin itse olen tällä sektorilla lähes neitsytmatkalla! Kiitos!
Eldorad0
Member
_
1. joulukuuta 2008 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvi kuitenkaan kahta topiccia tehdä. Yksi riittää :)

/reqClose

HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps 3 hankinnassa, mutta mikä malli/versio???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy