User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 10:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto-ongelmia(ko)?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poltto-ongelmia(ko)?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pilatus
Junior Member
_
20. helmikuuta 2004 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys!
Sellainen ongelma vaivaa minua,kun minulla on video,jonka koko on 750000 mt,niin onko mitään mahdollista saada sitä poltettua 700 mb levylle?
Kun sitten minä kokeilin myös polttaa sitä 800mb:n levylle,niin tulee herja:tätä levyä ei voida kirjoittaa raita kerrallaan,haluatko vaihtaa levy kerralla tilaan,ja viimeistellä levyn?" sitten kun painaa OK,niin se alkaa polttamaan,mutta ei siinä sit kuitenkaan mitään näy,ainoastaan sellaisia särö ääniä kuuluu silloin tällöin,eikä muuta.Olisiko niin että minun polttava asema olisi liian vanha?(1,5 vuotta)?Niin ja poltto-ohjelmahan minulla on Nero 6.
Moderator
_
20. helmikuuta 2004 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitit varmaan polttaa ihan data-cd, jos toi ei ole image?
Nerossa valitset data-cd ja asetuksista "disc-at-once" ja "finalize cd" -> ok, nero kyllä ilmoittaa jos levyllä on liian vähän tilaa ja sylkäsee levyn ulos.
Voit tietty koittaa yli-polttoa, mutta 50 mt on jo aika paljon..
Ylipoltolton asetukset löytyy File.. ja preferences -> expert features ja rasti kohtaan "enable overburn..."
Maximum cd length-kohtaan sitten laitat jokusen minuutin yli eli jos on vaikka 80 min, laita 82 esim. Voit koittaa sitä 85 min, mutta tuosta voi mahdollisesti syntyä muita ongelmia esim. levyä toistettaessa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto-ongelmia(ko)?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy