User Käyttäjä Salasana  

perjantai 1.8.2025 / 22:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > kotisivut
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotisivut
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
merikotka
Member
_
1. joulukuuta 2008 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän olisi paras tapa tehdä kotisivut? Vuokrata palvelintilaa, tehdä omalla koneella vai mikä? Osaan tehdä itse kotisivuja mutta en tiedä mitenkä ne sitten laitetaan nettiin? Ja serverikoneenhan täytyy aina olla päällä? Kotisivuille tulisi todella paljon tavaraa. Ohjelmia, ohjeita ja palveluntarjoajia kiitos!!

Kiitos.
Moderator

14 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rekisteröit domainin itse ja hankit webhotellin tai sitten ostat webhotellin johon kuuluu domain.

palveluntarjoajalta saat ftp-tunnuksen jolla voit "kirjautua" sivulle ja lisätä materiaalia. Tarvitset sitten myös jonkun ftp-clientin, suosittelen ilmaista Filezilla ohjelmaa.

Jos ei ole niin väliä mikä sivun osoite tulee olemaan niin mene osoitteeseen http://www.arkku.net/ ja rekisteröidy sinne. Sitten laitat hakemuksen kotisivutilasta ( perustele hyvin!). Tuolta jos hommat ilmaisen kotisivutilan sen osoite tulee olemaan tunnus.arkku.net

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 14:59

Newbie

16 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turha maksaa jostain nettisivutilasta, jos sulla on joku vanha kone niin teet siitä serverin, paljon helpompi ja saa itse säädettyä vaikka mitä.

tietysti voi noita ilmasia palveluja käytellä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 15:05

merikotka
Member
_
1. joulukuuta 2008 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Milläs ohjelmalla noita sivuja voisi tehdä jos laittais vaikka linuxin koneeseen? Ja mikä distro olisi hyvä tähän tarkoitukseen? Windowsilla ainakin on jotain melko huonoja ilmaisia ohjelmia, mutta vinkkejä otetaan vastaan!

Ja kiitos vastauksista!
Member

8 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2008 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti merikotka:
Milläs ohjelmalla noita sivuja voisi tehdä jos laittais vaikka linuxin koneeseen? Ja mikä distro olisi hyvä tähän tarkoitukseen? Windowsilla ainakin on jotain melko huonoja ilmaisia ohjelmia, mutta vinkkejä otetaan vastaan!

Ja kiitos vastauksista!

Itse ainakin teen omia sivuja muistiolla.
Ja sivut laitan ilmaiseen smile.0lx.netiin.

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
mobbyhall
Junior Member
_
6. joulukuuta 2008 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos.

Kotisivuista,minulle on tullut Kotimikro lehti ja siellä tarjotaan tilaajille ilmaiset sivut niin kauan kun tilaus on voimassa.Kokeilin ja toimivat,mutta ilmaisuus on huuhaata,nyt pyytävät rahaa.Lehden toimitus ei tee mitään.www.simplesite.com voit tutustua?
Maksullinen juttu taas ei hullumpi< www.kotisivukone.fi
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
8. joulukuuta 2008 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lodettaja:
Turha maksaa jostain nettisivutilasta, jos sulla on joku vanha kone niin teet siitä serverin, paljon helpompi ja saa itse säädettyä vaikka mitä.

Paitsi sillon kun tahtoo käyttää nettikaistansa itse.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti merikotka:

Yhteen aikaan kyhäsin Linux serverin kotisivupalvelimeksi ja käytin siinä ilmaista Apachea. Google kertoo lisää.

Edit: quote qsahti
Edit2: Yksi palveluntarjoaja (mitä itse käytän) on Puhtek. Ei ole kovin kallis (voi olla edullisempia vaihtoehtoja mutta ainakin tuo on suomeksi) ja toimivuus on loistava (ainakin siltä osalta että omat sivut ei huku/jumita. sähköpostiin tulee myös selkeät ohjeet miten siirtää omat sivut nettiin(pari hyvää ohjelmaa mainittu).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2008 @ 12:25

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > kotisivut

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy