User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 06:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokonetta päivittämässä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokonetta päivittämässä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonik1
Newbie
_
1. joulukuuta 2008 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietoa koneesta, Everestillä otin:

Suoritintyyppi AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3200+ (socket?)
Emolevy FUJITSU SIEMENS D1607
Keskusmuisti 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS-tyyppi Phoenix (09/10/04)
Näytönohjain ATI Radeon 9600 / X1050 Series (256 MB) AGP

Tollanen pakettikone siis. Ikää noin 5v, joten päivitystä on vailla :)

Näyttis menee ilman muuta vaihtoon. Virtalähde? Prosessori? Muistia tulee lisää vähintään 512mb. Entäs emolevy?

Itse olen aloittelija vielä näitten koneiden kanssa, mitä nyt kaverille joskus näyttis vaihdettiin. Apu siis todella tarpeen. Rahaa käytettävissä max 250€. Osia hommaan käytettynä, jos vain mahdollista.
EasyNote
Member
_
1. joulukuuta 2008 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonik1:
Tietoa koneesta, Everestillä otin:

Suoritintyyppi AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3200+ (socket?)
Emolevy FUJITSU SIEMENS D1607
Keskusmuisti 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS-tyyppi Phoenix (09/10/04)
Näytönohjain ATI Radeon 9600 / X1050 Series (256 MB) AGP

Tollanen pakettikone siis. Ikää noin 5v, joten päivitystä on vailla :)

Näyttis menee ilman muuta vaihtoon. Virtalähde? Prosessori? Muistia tulee lisää vähintään 512mb. Entäs emolevy?

Itse olen aloittelija vielä näitten koneiden kanssa, mitä nyt kaverille joskus näyttis vaihdettiin. Apu siis todella tarpeen. Rahaa käytettävissä max 250?. Osia hommaan käytettynä, jos vain mahdollista.